گلکسی اس ۹ مینی یا دریم لایت؟

عصر کالا- با اینکه بسیاری از کاربران در انتظار معرفی گلکسی اس ۹ مینی بودند، اما به نظر می‌رسد که خبری از این گوشی کوچک نیست و بجای آن قرار است گلکسی دریم لایت معرفی و عرضه شود.

گلکسی اس ۹ مینی یا دریم لایت؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, پس از انتشار و عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس 9، شایعات بسیاری مبنی بر معرفی و عرضه گوشی کوچک‌تری به نام اس 9 مینی در فضای مجازی منتشر شد اما حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، قرار نیست این مدل معرفی شود و احتمالا با نام تجاری دیگر، گلکسی دریم لایت ( galaxy Dream Lite) رونمایی خواهد شد.

    ظاهرا مدل مذکور که موفق به دریافت گواهی بلوتوث شده است، اکنون با نام و پسوند دریم لایت به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد چراکه در فهرست مشخصات فنی این گوشی، برچسب CN China به چشم می‌خورد که می‌تواند گویای عرضه انحصاری آن در بازار چین باشد.

    به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است گوشی دریم لایت را با تراشه اسنپ‌دراگون  660، پردازنده 8 هسته‌ای و واحد پردازشی گرافیکی آدرنو 512، 4 گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند. همچنین در فهرست مشخصات این گوشی، صفحه نمایشی با رزولوشن +FHD نیز دیده می‌شود.

    به احتمال زیاد، دریم لایت از 64 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 8 اوریو نیز بهره‌مند خواهد شد. این گوشی همچنین به یک دوربین دوگانه در سمت چپ پشت گوشی مجهز است.

    البته به گفته تحلیلگران، عرضه اس 9 مینی بسیار دور از ذهن می‌نمود چراکه سامسونگ از زمان معرفی آخرین نسخه از گوشی‌های مینی (گلکسی اس 5 مینی) دیگر از پرچمداران خود نسخه مینی رونمایی و عرضه نکرده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر