با اخذ تاییدیه C۳

احتمال عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ قوت گرفت

عصر کالا- سامسونگ به تازگی برای عرضه گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدیدش در بازار چین، موفق به اخذ تاییدیه C۳ چین شده است.

احتمال عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ قوت گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که اخذ گواهی‌نامه و تاییدیه C3 برای عرضه گوشی در بازار چین ضروری و الزامی است، گزارش شده است که شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید خود، در رگولاتوری C3 چین این تاییدیه را دریافت و کسب کرده است.

    این گوشی‌های جدید با شماره مدل‌های SM-G9650، 9600 G SM-  و SM-G9608 در رگولاتوری مربوطه در چین شناخته و رویت شده‌اند. یکی از شماره سریال‌های مذکور، مربوط به پرچمدار 5.8 اینچی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 است.

    با توجه به آنکه معمولا اخذ تاییدیه برای عرضه در بازارهای مختلف همواره اندکی قبل از آغاز عرضه واقعی محصولات الکترونیکی از جمله گوشی‌های هوشمند اتفاق می‌افتد، می‌توان انتظار داشت که عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ به زودی انجام خواهد شد.

    همانطور که دی‌جی کوه - رئیس بخش موبایل سامسونگ - نیز پیشتر و به طور رسمی اعلام کرده بود که این شرکت در فوریه سال جاری میلادی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (2018MWC ( از پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد. پس از معرفی رسمی این محصولات پرچمدار در تاریخ 25 یا 26 فوریه، انتظار می‌رود که در 16 مارس یعنی 25 اسفندماه وارد بازار شود.

    گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام در بازار ایالات متحده و چین عرضه خواهد شد؛ این تراشه به‌صورت رسمی در ماه دسامبر توسط کوالکام معرفی شد. در مدل‌هایی که در خارج از ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد، از تراشه اکسینوس 9810 استفاده می‌شود که هشت هسته پردازشی دارد و از فرآیند پردازش 10 نانومتری در توسعه آن استفاده شده است.

    از لحاظ طراحی نیز، تغییر چشمگیری در پرچم‌داران سال 2018 سامسونگ ایجاد نشده است چراکه بسیاری از حدس و گمان‌هایی که مبنی بر حذف حاشیه پایین صفحه نمایش بود، تکذیب شد و تنها انتظار می‌رود که ضخامت حاشیه نمایشگر این گوشی اندکی نسبت به پرچمدار قبلی خود نازک‌تر شده باشد. هر دو مدل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و 6.2 اینچی از نوع سوپر آمولد با نسبت ابعاد 18.5 به 9 و رزولوشن +Quad HD+ خواهند داشت.

    علی رغم اینکه چین برای بسیاری از غول‌های تکنولوژی همچون اپل، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان را داراست، سامسونگ سهم چندانی در بازار این کشور ندارد چراکه کاربران چینی بیشتر طرفدار و خریدار برندهای محلی و چینی همچون هوآوی، اوپو، ویوو، وان پلاس و شیائومی هستند و مجال جندانی به رقیب کره‌ای خود نمی‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر