تصویر مفهومی از گلکسی نوت ۸

عصر کالا- در حالی که این روزها، تمامی نگاه ها متوجه کهکشانی های تازه وارد شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است، یکی از طراحان محصولات هوشمند به نام «بنیامین گسکین» تصویری جدید از گلکسی نوت ۸ را طراحی کرده که به عقیده تحلیلگران، نقاط مشترک زیادی به نسخه نهایی این گوشی خواهد داشت

تصویر مفهومی از گلکسی نوت ۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  جام‌جم آنلاین ، اگر چه شاید در طی هفته های اخیر، چندین تصویر از طراحی احتمالی این گوشی در فضای وب منتشر شده، اما آن چه که توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است بکارگیری آخرین اطلاعات و جزییات اعلام شده در رابطه با این اسمارت فون است. از این رو، وی نمایشگر این گوشی را از نوع Infinity Display، با اندازه 6.4 اینچ، با رزولوشن 4K و نسبت ابعاد 18:9 در نظر گرفته و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را نیز در زیر نمایشگر عنوان کرده است.
    همچنین مطابق با آن چه که در تصویر زیر مشاهده می کنید، سیستم دوربین دوگانه ای در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده که برخلاف دوربین های آیفون 7 پلاس، به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. ناگفته نماند که در این طرح مفهومی از گلکسی نوت 8، اسپیکرهای استریو نیز در بخش پشتی دستگاه تعبیه شده اند.
    بر اساس آخرین شنیده ها، سامسونگ از این گوشی در نیمه دوم سال 2017 رونمایی خواهد کرد و با توجه به بدنه باریک گلکسی نوت 8، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا قلم S Pen در نظر گرفته شده برای این گوشی، در داخل بدنه دستگاه جای خواهد گرفت یا مهندسان سامسونگ راه حل دیگری را برای آن در نظر می گیرند.
    البته نباید این نکته را فراموش کرد که در حال حاضر، گلکسی اس 8 پلاس از نمایشگر 6.2 اینچی بهره می برد و اگر سامسونگ به دنبال جبران ضررهای گلکسی نوت 7 خود باشد، می بایست تغییراتی چشمگیری را در این گوشی لحاظ کند تا بتواند خریدران را به خرید این گوشی 6.4 اینچی مجاب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر