پیش فروش دوباره گلکسی نوت ۷ شروع شد

عصر کالا- براساس اطلاعات منتشر شده اپراتورهای تلفن‌ همراه در کشور کره جنوبی در حال پیش فروش مدل‌های بازبینی شده گوشی گلکسی نوت ۷ هستند.

پیش فروش دوباره گلکسی نوت ۷ شروع شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا ،  قرار است این مدل با نام Galaxy Note 7 Fan Edition یا گلکسی نوت 7 نسخه طرفداران راهی بازار شود. از نظر ظاهر و سخت افزار این مدل هیچ تفاوتی با مدلی که سال گذشته عرضه شده بود ندارد. تنها ظرفیت باتری آن از 3500 میلی‌آمپر ساعت در مدل اصلی به 3200 میلی‌آمپر ساعت در مدل فعلی کاهش پیدا کرده است.
    البته از آنجایی که به احتمال زیاد سامسونگ ماه آینده گوشی گلکسی نوت 8 را معرفی می‌کند، عرضه مجدد گلکسی نوت 7 کمی تعجب برانگیز است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ تنها 450 هزار عدد از این گوشی را در کشور کره راهی بازا می‌کند. گفته شده این تلفن همراه هوشمند با قیمتی نزدیک به 611 دلار به فروش خواهید رسید و کاربران از 7 جولای یا 16 تیر ماه خریداری کنند.
    سامسونگ قبلا گفته بود که مدل بازبینی شده گلکسی نوت 7 را در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد کرد که البته بیشتر آن‌ها کشورهای آسیایی بودند. هنوز گفته نشده که این مدل به جز کره در چه کشوری عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر