احتمال تغییر نام پرچمداران سری اس سامسونگ از سال ۲۰۱۹

عصر کالا- طبق شایعات جدید، به نظر می‌رسد پرچمداران سری اس سامسونگ از سال ۲۰۱۹ با نام گلکسی ایکس شناخته خواهند شد.

احتمال تغییر نام پرچمداران سری اس سامسونگ از سال ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان، نقش مهمی در بازار دارد؛ به‌طوری که حجم شایعات در مورد محصولات این کمپانی فراتر از دیگر رقبای اندرویدی است. گمانه‌زنی‌های پیشین حاکی از آن بودند که سامسونگ نام گلکسی ایکس را برای گوشی تاشوی خود در نظر گرفته است؛ البته هیچ مدرک و منبع معتبری چنین نامی را برای گوشی تاشو و موردانتظار سامسونگ تأیید نکرده است. پس از این شایعات، برخی منابع از جمله GizChina نام گلکسی ایکس را به‌عنوان دستگاهی برای آموزش کارکنان در کره‌ جنوبی معرفی کردند. البته این خبرها به این معنی نیست که گلکسی ایکس در آینده‌ی گوشی‌های هوشمند سامسونگ نقشی ندارد.

    به‌تازگی یک منبع کره‌ای مدعی شده است که «Galaxy X» نام جدید پرچمداران سامسونگ از سال آینده‌ی میلادی خواهد بود. صحبت در مورد صحت این خبر هنوز زود به‌ نظر می‌رسد؛ اما با توجه به فاصله‌ی یک‌ساله تا عرضه‌ی پرچمدار بعدی سامسونگ (گلکسی اس 10)، تغییر رویه‌ی نام‌گذاری پس این سری چندان دور از ذهن نیست. آیفون 10 و نحوه‌ی نامگذاری آن نیز ممکن است یکی از دلایل احتمالی این تصمیم باشد. همچنین استفاده از نام‌هایی مانند Galaxy X و Galaxy XI یا حتی Galaxy X1، ساده‌تر و زیباتر از چیزی مثل Galaxy S10 و Galaxy SX به نظر می‌رسد. استفاده از «X» برای سری نوت نیز مناسب به نظر می‌رسد؛ چنین تصمیمی از جایگزینی برند نوت جلوگیری خواهد کرد.

    گلکسی اس 9 هنوز معرفی نشده است؛ بنابراین برای قبول شایعات در مورد نسل بعدی آن بسیار زود است. در صورتی که سامسونگ به دنبال نام جدید برای پرچمداران آینده‌ی خود باشد، این مسئله پشت درهای بسته و در سکوت خبری در حال پیگیری است؛ بنابراین ممکن است این اطلاعات از طرف یکی از منابع آگاه و نزدیک به این تصمیم‌گیری‌ها منتشر شده باشد. تمام موارد مطرح‌شده تا زمان تأیید رسمی یا فاش شدن اطلاعات دیگر، در حد گمانه‌زنی و شایعه به نظر می‌رسند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر