رکوردشکنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کره جنوبی

عصر کالا- کوردشکنی گلکسی اس ۸ (Galaxy S۸) و گلکسی اس ۸ پلاس (+Galaxy S۸) برای چندمین بار است که اتفاق می‌افتد. فروش پرچمداران جدید سامسونگ یک بار دیگر به میزان بالایی در یک دوره زمانی خاص رسیده است.

رکوردشکنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اگرچه کمتر از سه ماه از زمان عرضه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌گذرد، اما سامسونگ توانسته تنها در کره جنوبی بیش از 1.3 میلیون دستگاه از آن‌ها را به فروش برساند. بنابر گزارشی که اخیرا توسط Investor منتشر شده، پرچمداران جدید سامسونگ تمامی رکوردهای فروش پیشین در کره جنوبی را شکسته‌اند.
    نتایج سریع رکوردشکنی گلکسی اس 8
    بر اساس جدیدترین آمار، میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به صورت روزانه، روی هم رفته چیزی حدود 11 تا 12 هزار دستگاه است. این رکوردی است که تا پیش از این، هیچ دستگاهی از نظر فروش در کره جنوبی به آن دست پیدا نکرده است. یکی دیگر از فواید این رکوردشکنی، افزایش قیمت سهم سامسونگ الکترونیکس به 2 هزار و صد و بیست و سه دلار در روز دوشنبه بوده است. این حداکثر میزان ارزش سهم بی‌سابقه محسوب می‌شود.

    درباره رکوردشکنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی شک و تردیدی وجود ندارد، اما آمارهای جهانی کمی با آمارهای به دست آمده از نظر فروش در کشور خانه سامسونگ متفاوت هستند. ماه گذشته، میزان فروش جهانی این دو گوشی موبایل حدود 5 میلیون دستگاه تخمین زده شد که در مقایسه با میزان فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در همین دوره زمانی در سال گذشته، به مراتب کمتر است. آمار فروش پرچمداران سری S سال 2016 سامسونگ در بازه زمانی مشابه، چیزی بین 7 تا 9 میلیون دستگاه اعلام شده بود.
    هنوز نیمی از سال 2017 باقی مانده و این شرکت کره‌ای در تلاش است رکوردهای فروش پیشین مربوط به پرچمداران قبلی را بهبود ببخشد. یکی از ترفندهای شرکت برای دستیابی به این خواسته افزودن گزینه‌های رنگ جدید است. عرضه نسخه صورتی گلکسی اس 8 پلاس نخستین قدمی است که سامسونگ در این راستا برداشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر