مشخصات احتمالی سوپر اسلوموشن گوشی گلکسی S۹ کمپانی سامسونگ

عصر کالا- همان طور که شاید شما عزیزان هم بدانید یکی از ویژگی های جذاب و دیدنی سری گوشی های سامسونگ گلکسی S۹ و سامسونگ گلکسی S۹ پلاس این بود که دوربینشان قابلیت ضبط ویدیو ها را به صورت سوپر اسلوموشن یعنی خیلی آهسته تر از دوربین های اسلوموشن قدیمی را داشتند.

مشخصات احتمالی سوپر اسلوموشن گوشی گلکسی S۹ کمپانی سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، همان طور که کمپانی محبوب سامسونگ هم به طور کاملا رسمی به آن اشاره کرده اند گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس این توانایی را دارند که ویدیو های سوپر اسلوموشن تصویر برداری کنند و بر طبق شایعات موجود در بازار که تا زمان حال شنیده شده است، انتظار می رود که این ویژگی قادر باشد تا فقدان ویژگی دوربین دوگانه را در گوشی گلکسی S9 معمولی جبران کند.

    این کارکرد جدید و جالب گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس برای اولین بار با انتشار یک عکس از جعبه ی بسته بندی گوشی گلکسی اس 9 فاش شد و به کمک بعضی از منابع معتبر اطلاعات و جزئیاتی از نحوه ی عملکرد ویژگی سوپر اسلوموشن به دست آمد. این عملکرد جدید و فوق العاده ی گلکسی S9 در دو روش تصویر برداری خواهد شد. یک روش و متد  آن معمولی آیت که با فشار دادن دکمه ی شاتر  تا هر لحظه ای که می خواهید در حالت اسلوموشن فیلم برداری کنید.

    در روش دوم کاربر دکمه ی شاتر گوشی را فشار می دهد اما دوربین گوشی تنها وقتی که جسمی حرکت کند شروع به فیلم برداری با حالت اسلوموشن می کند. روش دوم در اصل برای موقعیت هایی استفاده می شود که کاربر می خواهد از یک پیش آمد که شروعش تصادفی یا سریع است فیلم برداری کند. برای مثال کاربر می تواند از حرکات نمایشی یک اسکیت سوار فیلم تهیه کند اما دوربین گوشی می بایست بر روی اسکیت سوار باشد تا تصاویر اضافه را ضبط نکند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر