محافظ صفحه نمایش موبایل نخرید

عصر کالا- بسیاری از کاربران علاقه زیادی دارند که برای گوشی‏های گران‌قیمت خود کاور محافظ تهیه کنند اما اگر صاحب گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس هستید، کاورهای محافظ صفحه نمایش نخرید.

محافظ صفحه نمایش موبایل نخرید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شبکه اطلاع رسانی ؛ پرداخت 50 دلار برای تکه‏ای پلاستیک که روی صفحه نمایش می‏چسبد کار چندان عاقلانه‏ای به نظر نمی‏رسد. این نوع از محصولات به‌تازگی در بازار محبوبیت زیادی پیدا کرده‏اند ولی کاربرد چندانی ندارند و به نوعی به هدر دادن پول محسوب می‏شوند. اما چرا؟ بیشتر گوشی‏هایی که جدیدا به بازار آمده‏اند مانند آی‌فون 7 و گوگل پیکسل، دارای صفحه نمایشی هستند که حاشیه‏ های خمیده دارد و بیشتر محافظ‏های صفحه‏ای که در بازار وجود دارد، فقط قسمت اصلی صفحه را پوشش می‏دهند و حاشیه ‏ها بدون پوشش باقی می‏مانند. دلیل آن هم روشن است، زیرا چسباندن کاور روی قسمت خمیده صفحه، ظاهر گوشی را چندان زیبا نمی‏کند و همچنین کاور به صورت کامل به صفحه نمی‏چسبد.
    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آی تی ایران ، شرکت‌های سازنده لوازم جانبی، راه‏های مختلفی برای حل این مشکل پیدا کردند. برخی از محافظ‏های صفحه، به‌گونه‏ای طراحی شده‏اند که قسمت‏های کنار آنها، با حاشیه ‏های دستگاه همرنگ است و چسب مورد استفاده فقط روی قسمت‏های حاشیه‏ای کاور وجود دارد و قسمت‏هایی که روی صفحه نمایش قرار می‏گیرند، چسب ندارند. این راه تا حدودی مشکل را حل کرده است اما در این شیوه، زیر صفحه نمایش حباب هوا ایجاد می‏شود که از حساسیت لمسی صفحه نمایش می‏کاهد. همین حالا کاورهای محافظ صفحه Zagg برای گلکسی اس 8 در بازار وجود دارند که با قیمت 50 دلار به فروش می‏رسد. با وجود اینکه کل این کاور شفاف است اما حباب‏های هوا به راحتی زیر صفحه نمایش ایجاد می‏شود. بیشتر کاربرانی که بازخورد خرید این محصول را اعلام کرده‏اند، از خرید خود ناراضی بودند و امتیاز این محصول در وب‌سایت Best Buy چندان بالا نیست.
    اگر برای خرید محافظ صفحه همچنان مُصر هستید بهتر است به نمونه‏ های سنتی‏تر رجوع کنید که قطعا بسیار ارزان‏تر هستند. وب سایت ورایزن نوعی کاور صفحه گلکسی اس 8 انحصاری خود را به فروش می‏رساند که تمام سطح صفحه نمایش گوشی را می‏پوشاند و بسیار ارزان‏تر است. ساخت یک محافظ صفحه مخصوص صفحه ‏های نمایش با گوشه ‏های خمیده برای بسیاری از شرکت‌ها چالش به حساب می‏آید و بهتر است برای عرضه یک محصول مقرون به صرفه و کاربردی مدتی منتظر بمانید یا اصلا از محافظ صفحه استفاده نکنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر