صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هم‌اندازه نسل قبلی خواهد بود

عصر کالا- بنابر اطلاعاتی که توسط یکی از منابع ناشناس منتشر شده است، اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) و گلکسی اس ۹ پلاس (+Samsung Galaxy S۹) با محصولات سری گلکسی اس ۸ یکسان خواهد بود.

صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هم‌اندازه نسل قبلی خواهد بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، این منبع ناشناس مدعی شده که هم‌اکنون مدیران، اطلاعات مربوط به اندازه نمایشگر این گوشی ها، یعنی 5.77 اینچ برای گلکسی اس 9 و 6.22 اینچ برای گلکسی اس 9 پلاس را در اختیار سامسونگ دیسپلی قرار داده‌اند.
    انتشار این خبر به معنای عدم تغییر اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیست. به علاوه، این احتمال وجود دارد که سامسونگ به دنبال تعبیه سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش اصلی دستگاه باشد. پیش از این، کوالکام و ویوو فناوری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خود را نشان داده بودند که عملی بودن این ایده را نشان می‌داد. به همین جهت احتمالا سال آینده میلادی، شاهد پیشرفت تلفن های هوشمند در این زمینه خواهیم بود. هرچند، در حال حاضر بسیاری از شایعات از احتمال عرضه آیفون 8 با این فناوری خبر دارند.
    به هر صورت، پرچمداران 2018 سامسونگ همراه با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه “Infinity Display” روانه بازار می‌شوند علاوه بر این، انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 نیز با فناوری مشابه و پنلی 6.32 اینچی در آینده نزدیک رونمایی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر