گلکسی اس ۹ حسگر تشخیص اثر انگشت ندارد

عصر کالا- در حالی که سامسونگ موفق نشد حسگر تشخیص اثر انگشت را از روی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ حذف کند، به نظر می‌رسد که این اتفاق برای گلکسی اس ۹ رخ می‌دهد.

گلکسی اس ۹ حسگر تشخیص اثر انگشت ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، شرکت سامسونگ تا این لحظه سعی داشت به وسیله شرکت‌های مختلف به دنبال راه حلی برای قرار دادن حسگر تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش باشد؛ اما از آنجایی که روند تولید همیشه با مشکلاتی مواجه می‌شد، سامسونگ تصمیم گرفت خودش این موضوع را حل کند.

    شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ از یک لایه انعطاف پذیر روی صفحه نمایش گلکسی اس 9 استفاده می‌کند که باعث می‌شود، ضخامت صفحه نمایش کمتر شود و هزینه تولید هم 30 درصد کاهش پیدا کند. البته این تکنولوژی روی گلکسی اس 8 به کار رفته بود و قطعا روی گلکسی نوت 8 هم دیده خواهد شد.

    شایعات می‌گویند این لایه انعطاف پذیر روی صفحه نمایش 5.77 اینچی گلکسی اس 9 و صفحه نمایش 6.22 اینچی گلکسی اس 9 پلاس قرار میگیرد و قرار است اکثر صفحه‌های نمایش این شرکت با این تکنولوژی ساخته شوند. گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که سال آینده سامسونگ ماهانه 3 تا 4 میلیون صفحه نمایش OLED جدید با این تکنولوژی راهی بازار می‌کند. این صفحه نمایش که ضخامت کمتری دارد و باریک‌تر شده است، باعث می‌شود که سامسونگ بتواند حسگر تشخیص اثر انگشت را به زیر صفحه نمایش انتقال دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر