گلکسی اس ۹ کی و کجا رونمایی می شود؟

عصر کالا- پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ قرار است در اواخر ماه فوریه سال آینده میلادی و در شهر بارسلون رونمایی شود.

گلکسی اس ۹ کی و کجا رونمایی می شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، ماه‌هاست که درباره نسل جدید پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 9 حدس و گمان ها و همچنین شایعاتی به گوش می رسد و این امر هم نشان از آن دارد که همگی اعم از کاربران، طرفداران سامسونگ و  رقبای آن در انتظار رونمایی و معرفی پرچمدار جدید این شرکت کره ای هستند.

    حالا گزارش‌های جدید از کره جنوبی از رویداد رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 9  خبر می‌دهد که قرار است در نمایشگاه MWC واقع در شهر بارسلون اسپانیا و در اواخر ماه فوریه سال 2018 ( سال آینده میلادی ) برگزار شود.

    برخی تحلیلگران بر این باورند که یکی از دلایلی که باعث شده است این غول تکنولوژی کره ای زود تر از موعد از گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند، ظهور قدرتمندانه آیفون 10 ( آیفون ایکس) در بازار است تا بتواند با رقیب آمریکایی خود، اپل، به رقابت تنگاتنگی بپردازد. هرچند که برخی دیگر از تحلیلگران دقیقا نظر مخالفی دارند و معتقدند پرچمداران کنونی و فعلی سامسونگ ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تاکنون توانسته اند به خوبی با گوشی بدون حاشیه اپل رقابت کنند و حرف زیادی برای گفتن دارند.

    برآورد می شود در صورتی که از پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در اواخر ماه فوریه رونمایی شود، آنها در نیمه ماه مارس ( یعنی یک ماه بعد از رویداد رونمایی ) روانه بازار شوند.

    لازم به ذکر است که نمایشگاه MWC 2018 قرار است از 26 فوریه (7 اسفند) تا اول مارس ( 10 اسفند) واقع در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود که قرار است سامسونگ سری گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود ار در خلال این رویداد در تاریخ 27 فوریه ( 8 اسفند) رونمایی کند.

    با اینکه تا بحال گزارش‌هایی از ظاهر بهبود یافته و پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری این پرچمدار جدید در فضای مجازی و اینترنت پخش شده است، اما برای اطمینان از ویژگی ها و قابلیتهای جدید و جذاب این گوشی باید تا زمان رونمایی از آن در انتظار بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر