امشب؛

رونمایی از گلکسی نوت ۸

عصر کالا- سرانجام شرکت سامسونگ امروز چهارشنبه، یکم شهریور را برای رونمایی از مدل گلکسی نوت ۸ در نیویورک انتخاب کرد.

رونمایی از گلکسی نوت ۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از CNBC، سامسونگ قصد دارد از جدیدترین پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود، گالکسی نوت 8، طی مراسم و کنفرانسی خبری در نیویورک رونمایی کند.

    پس از حاشیه‌های بسیاری که با آتش گرفتن و نقص باتری مدل قبلی گالکسی نوت 7 ایجاد شد، شرکت سامسونگ قصد دارد با معرفی و رونمایی از مدل جدید سری نوت، به جبران خسارت وارده و جلب رضایت مشتریان و طرفدارانش، بپردازد.

    بنظر می رسد نوت 8 بسیار به گالکسی S8+ شبیه باشد که طبق شایعات موجود، صفحه نمایش آن اندکی بزرگتر خواهد بود. همچنین این گوشی به قلم جدید S Pen مجهز است که اکثر افراد به سادگی استفاده از آن اشاره می کنند. البته گفته می شود از ویژگی های جدیدی نظیر یادداشت کردن بروی صفحه نمایش حتی زمانیکه خاموش است، برخوردار است.

    همچنین باید به ادامه‌ سیاست حذف کلید فیزیکی home در پنل جلوی گلکسی نوت 8 اشاره کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ایوان بلس که به افشاگری اطلاعات در فضای مجازی مشهور است، به نظر می‌رسد در گلکسی نوت 8 همچنان شاهد شاهد حسگر اثر انگشت همانند گلکسی اس 8 خواهیم بود که بر اساس اطلاعات ارائه‌ شده، سامسونگ در گلکسی نوت 8 محل حسگر اثر انگشت را با فاصله‌ بیشتری از دوربین قرار داده است تا کاربران همچون گلکسی اس 8 در لمس حسگر اثر انگشت دچار اشتباه نشوند.

    اغلب شنیده‌ها حاکی از آن است که نوت 8 نخستین پرچمدار سامسونگ است که به فناوری پیشرفته دوربین دوگانه در پشت این گوشی مجهز است. البته شرکت سامسونگ هنوز بطور رسمی هیچ یک از شایعات منتشر شده را تایید نکرده است و باید برای کسب اطلاعات دقیق از ویژگی های این محصول منتظر رونمایی رسمی سامسونگ باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر