مشکل قطعی تماس گلکسی اس ۹ برطرف می‌شود

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد به منظور حل مشکل قطع ناگهانی تماس در گوشی‌های پرچمدار و جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جداگانه منتشر کند.

مشکل قطعی تماس گلکسی اس ۹ برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, بسیاری از کاربران گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس چندی پیش، از مشکل قطع ناگهانی صدا هنگام تماس تلفنی خبر داده بودند. با اینکه ماه گذشته سامسونگ، بعنوان شرکت سازنده، یک نسخه به‌روزرسانی را تحت عنوان آپدیت ماه آوریل ارائه کرد اما این مشکل برطرف نشد.

    حالا بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ به تازگی با انتشار یک آپدیت جدید و جداگانه، می‌خواهد برای گوشی‌های اس 9 و اس 9 پلاس نسخه جدیدی از یک به‌روزرسانی را منتشر کند تا کاربران این گوشی‌ها بتوانند با دانلود و دریافت آن، مشکل مربوطه را حل کنند.

    بسیاری از کاربران گوشی‌های اس 9 و اس 9 پلاس پیش‌تر گفته بودند که تنها 20 ثانیه پس از آغاز تماس تلفنی، صدای آن‌ها به طور ناگاهی و کامل قطع می‌شود. برخی دیگر اعلام کرده بودند که صدایشان هنگام تماس تلفنی مخدوش شده و موجب می‌شود اصوات نامعلومی را به مخاطب ارسال کنند. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران بدشانس پرچمداران سامسونگ هستید، می‌توانید با دریافت این به‌روزرسانی مشکل قطع صدای گوشی خود را برطرف کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر