سامسونگ می خواهد گلکسی S۸ امن ترین گوشی کمپانی باشد

عصر کالا- به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۸ حساب ویژه‌ای روی این گوشی باز کرده است. این غول کره‌ای می‌خواهد گلکسی اس ۸، امن‌ترین گوشی کمپانی باشد.

سامسونگ می خواهد گلکسی S۸ امن ترین گوشی کمپانی باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ سامسونگ تلاش زیادی برای تولید Galaxy S8 کرده است تا علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، بتواند محصولی کامل و بدون نقص وارد بازار کند. این کمپانی کره‌ای می‌خواهد گلکسی اس 8، امن‌ترین محصول تولیدشده توسط آن‌ها باشد. سامسونگ با بهره‌گیری از تعداد زیادی استاندارد امنیتی جدید، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به سمت هدف خود حرکت کند و به‌نوعی خاطره‌ی تلخ گلکسی نوت 7 را به دست فراموشی بسپارد. به همین دلیل تست‌های بی‌شماری روی باتری گلکسی اس 8 انجام می‌شود تا از هر نظر ایمنی این محصول تضمین‌شده باشد.

    در بخشی از این فرایند، تست‌های شارژ و دشارژ متعددی روی حداقل 50 هزار دستگاه گلکسی اس 8 متفاوت انجام می‌شود که عدد کمی نیست. تست کردن، تنها راه سنجش تمهیدات امنیتی سامسونگ برای اطمینان از ایمن بودن گلکسی اس 8 نیست. این کمپانی ظرفیت باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نیز کاهش داده است؛ اما صدها بار چرخه‌ی شارژ مجدد به‌صورت کامل انجام می‌شود تا بهبود طول عمر باتری گلکسی اس 8 نسبت به گلکسی اس 7 اج محقق شود.

    این موارد از آنجایی اهمیت دارند که ظرفیت کمتر باتری و طول عمر بیشتر، از جمله عواملی هستند که سامسونگ برای اطمینان از ایمنی باتری‌های پرچم‌داران خود روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است. البته ظرفیت کمتر باتری معمولا با طول عمر و میزان شارژدهی آن رابطه‌ی مستقیم دارد و سامسونگ به هیچ عنوان علاقه ندارد باتری ایمن‌تر به این موضوع منجر شود که کاربران طول عمر و شارژدهی بیشتر آن را فراموش کنند.

    به گفته‌ی دپارتمان تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ، گلکسی اس 8 باید قادر باشد حدود 95 درصد از ظرفیت باتری خود را حتی پس از دو سال حفظ کند. در حالی که برای اکثر باتری‌ها این میزان به 80 درصد می‌رسد. همین 15 درصد اختلاف می‌تواند قابل توجه باشد؛ چرا که کاهش 20 درصد از ظرفیت باتری نسبت به مقدار اصلی میزان زیادی است و اینکه بعد از دو سال استفاده‌ی مداوم بتوان نزدیک به 100 درصد ظرفیت باتری را در اختیار داشت، در نوع خود با ارزش است.

    زمانی که درباره‌ی تست‌های در نظر گرفته‌شده توسط سامسونگ برای باتری پرچم‌داران جدید این کمپانی صحبت می‌کنیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که میزان شارژدهی و طول عمر باتری از جهات مختلف مانند سوراخ کردن باتری با سوزن و گرما دادن آن تا 70 درجه‌ی سانتی‌گراد در دوره‌های زمانی 7 ساعته گرفته تا تست‌های اشعه‌ی ایکس برای بررسی موارد غیرمعمول و مشکل‌ساز، آزمایش می‌شود.

    ضمن اینکه سامسونگ هر باتری را به صورت جداگانه تست می‌کند تا مشکل افت آمپر و ولتاژ نداشته باشند. تست کامل هر باتری 5 روز طول می‌کشد. نکته‌ی مهم این است که سامسونگ نه تنها به دلیل اطمینان از ایمنی مشتریان، بلکه برای اطمینان کامل از تکرار نشدن ماجرای غم‌انگیز سال گذشته، این تست‌ها را با جدیت کامل انجام می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر