زمان عرضه گلکسی اس ۸ اعلام شد

عصر کالا- سرانجام مشخص شد که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ ۱۵ آوریل روانه بازار می شود. این شرکت امیدوار است با عرضه گوشی یاد شده خاطره تلخ آتش سوزی گوشی گلکسی اس ۷ را از اذهان بزداید.

زمان عرضه گلکسی اس ۸ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، گفته می شود این گوشی از حسگر سه بعدی اثرانگشت برای اجرای دستورات متفاوت در صورت وارد آمدن میزان فشارهای مختلف به نمایشگر برخوردار بوده و علاوه بر این دارای نمایشگری بزرگ و فراگیر است.

گوشی یاد شده همچنین کاملا ضدآب است و می تواند حدود یک ساعت در عمق یک متری آب سالم باقی بماند. یکی دیگر از امکانات این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای تهیه عکس های سلفی است که از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است.

هنوز مشخص نیست آیا این گوشی مانند آیفون از فناوری دوربین دوگانه در پشت برای تهیه عکس هایی با نقاط تمرکز متنوع برخوردار خواهد بود یا خیر. ظاهرا این دو گوشی هم در دو مدل با نمایشگرهای 5.7 و 6.2 اینچی عرضه می شود و نمایشگر آن هم از نوع AMOLED با تفکیک رنگ بهتر، مصرف انرژی کمتر و شفافیت بیشتر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست در این گوشی ها از چه تراشه هایی استفاده می شود، اما گفته می شود این تراشه ها یکی از دو مدل Qualcomm Snapdragon 835  یا  Exynos 8895 خواهند بود. پردازنده های این گوشی به شیوه 10 نانومتری طراحی می شوند و پردازنده گرافیکی آن از نوع Mali-G71 خواهد بود. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات گوشی یاد شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر