گلکسی نوت ۸ در تصاویری جدید رؤیت شد

عصر کالا- گویا باید بپذیریم که گلکسی نوت ۸ علی رغم نمایشگر تقریبا بدون حاشیه ای که دارد، اما مشکل گلکسی اس ۸ را همچنان با خود یدک می کشد و سنسور اثر انگشت آن کنار دوربین واقع شده.

گلکسی نوت ۸ در تصاویری جدید رؤیت شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ تصویری که اخیرا از مدلی فیزیکی منتشر شده هم سو با مدل رندر شده کامپیوتری است و همین مسئله سبب شده که بسیاری به اهمیت و واقعیت تصویر شک نکنند. تصویر فوق، عکسی از مدل واقعی است و تصویر زیر نیز مدل رندر شده از قسمت جلویی و پشتی دستگاه.

    مروری کلی بر هر آنچه که این دو تصویر در اختیارمان گذاشته اند می کنیم: بدنه مشکی و براق، دوربین دوگانه با سنسورهایی که به صورت افقی در کنار دو فلش LED قرار گرفته اند، سنسور اثر انگشتی که در کنار دوربین ها قرار دارد و حاشیه ای بسیار باریک.

    در هر دو تصویر، جایگاه یک سنسور ضربان قلب نیز کاملا مشخص است و می توان حتی دکمه تازه از راه رسیده بیکسبی را هم روی بدنه دستگاه مشاهده کرد.

    نمایشگر دستگاه 6.3 اینچی خواهد بود که از هر دو موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بزرگتر است. جالب اینکه دکمه کم و زیاد کردن صدا نیز به شکل یک دکمه دو قسمتی است و نه دو دکمه جداگانه

    چند ساعت پس از انتشار این تصاویر، رندرهای جدیدی از قاب های محافظ این موبایل منتشر شد که در ادامه می بینید.

    می توان گفت که هر دو منبع که این تصاویر را منتشر کرده اند، موبایل های مشابهی را داشته اند و تقریبا باید مطمئن شد که طرح نهایی همان چیزی است که اکنون می بینیم.

    گفته شده که در گلکسی نوت 8، همان پردازنده گلکسی اس 8 قرار دارد و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که از طریق درگاه میکرو اس دی قابل افزایش خواهد بود. به نظر می رسد که این موبایل قرار است در ماه آخر تابستان معرفی شود ولی تاریخ دقیقی برای آن هنوز اعلام نشده. تصاویر بیشتر از قاب های منتشر شده در ادامه آمده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر