Bixby Voice از امروز برای کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس فعال می‌شود

عصر کالا- سامسونگ اعلام کرد ویژگی Bixby Voice از امروز فعال می‎‌شود و کاربران Galaxy S۸ و +Galaxy S۸ می‌توانند به صورت کامل از این دستیار شخصی بهره ببرند.

Bixby Voice از امروز برای کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس فعال می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ سامسونگ در کنفرانس معرفی گلکسی اس 8 دستیار شخصی خود را نیز به کاربران معرفی کرد. Bixby نام دستیار شخصی سامسونگ است که فعلا برای کاربران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قابل استفاده است. با این حال این شرکت در زمان عرضه پرچمدارانش اعلام کرد قابلیت‌های صوتی Bixby فعلا فعال نخواهد بود و کاربران تا آماده شدن کامل آن باید صبر کنند.

    یکی از مقامات سامسونگ امروز خبر خوبی را در مورد Bixby اعلام کرد. به گفته این فرد سرویس Bixby Voice از امروز برای کاربران فعال می‎شود و به طبع آن امکان استفاده کامل از Bixby Vision و Bixby Home نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

    درحالی که اکثر کاربران امید زیادی به موفقیت Bixby ندارند و عملکردهای آن را مشابه Google Assistant می‌دانند، باید منتظر ماند دید ادغام بیشتر Bixby با گلکسی اس 8 چقدر می‌تواند در افزایش کارایی و راحتی بیشتر کاربران این گوشی‌ها تاثیر بگذارد. شما چه فکر می‌کنید؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر