گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ با باتری بزرگتر

عصر کالا- طبق گزارشی از ETNews، سامسونگ قصد دارد برای گوشی گلکسی اس ۹ از یک مادربورد جدید که مبتنی بر تکنولوژی SLP می باشد استفاده کند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ با باتری بزرگتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، تکنولوژی جدید SLP به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا بدون تغییر سایز بورد اجزای بیشتری را داخل آن جای دهند و بدون گذاشتن رد پایی از خود لایه های بیشتری از اجزا را ایجاد کنند.

    استفاده از این تکنولوژی به سامسونگ این امکان را داده است تا بدون بزرگتر کردن سایز گوشی از باتری بزرگتری استفاده کند. اما به نقل از ETNews استفاده از این تکنولوژی تنها برای گوشی هایی که از تراشه اگزینوس بهره می برند امکان پذیر می باشد و ورژن کوالکوم همچنان از تکنولوژی HDI که کارایی کمتری دارد استفاده می کنند.

    در گذشته اختلاف کمی بین ورژن کوالکومی و اگزینوسی گوشی های سامسونگ وجود داشت، اما در حال حاضر اگر سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 9 از این مادر بورد جدید استفاده کند به معنی استفاده از سایز باتری بزرگتر و یا سایز بدنه مختلف نیز خواهد بود و احتمال دارد ورژن کوالکوم گوشی برای استفاده از باتری هم سایز با ورژن اگزینوس از سایز بزرگتری برخوردار باشد.

    برای تایید این اطلاعات توسط سامسونگ باید تا زمان معرفی گوشی گلکسی اس 9 منتظر بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر