برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟

عصر کالا- با ورود گوگل پیکسل ۲ ایکس ال بعد از نوت ۸ تصمیم گیری برای خرید بین کاربران حرفه ای در بخش بیزینس سخت‌تر شده است.

برای کاربران بیزینس نوت ۸ بهتر است یا گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، علاوه بر پشتیبانی فنی برای کاربرانی که در محیط های اداری بزرگ کار می‌کنند و اپلیکیشن‌های خاص‌شان باید روی فبلت مورد نظر اجرا شود، اینکه کدام گوشی برایشان مناسب‌تر است نیز به میان می‌آید.

    به همین دلیل «ماتئو میلر» در مقاله‌ای دلایل قانع کننده‌ای به شرح زیر می‌آورد تا ثابت کند یک کاربر بیزینس باید نوت 8 بخرد:

    1-     قلم دیجیتال / ساخت انواع یادداشت به صورت گیف با نوت 8، پشتیبانی از ترجمه هم زمان و برخی قابلیت‌های جدید به کمک قلم اس پن سامسونگ ارزش بیزینس این فبلت را بالا برده است.

    2-     2- دو دوربینه بودن نوت 8 در مقایسه با گوگل پیکسل ایکس ال مزیت محسوب می‌شود. تله فوتو و لنز واید مزیت بالاتری نسبت به تک دوربینه بودن پیکسل 2 ایکس ال است.

    3-     نمایشگر 6.3 اینچی و بدون حاشیه و لبه امکانات بهتری را هنگام کار به کاربر حرفه‌ای می‌دهد.

    4-     رم و حافظه نوت 8 برتر از پیکسل 2 ایکس ال است و با 6 گیگ رم و حافظه 128 یا بالاتر و اسلات برای افزودن حافظه نامحدود جانبی مزیت خوبی در طولانی مدت محسوب می‌شود.

    5-     در دسترس بودن نوت 8 روی اکثر اپراتورهای مخابراتی در مقایسه با محدودیت در توزیع گوشی گوگل می‌تواند در برخی کشورها مزیت نوت 8 را ثابت کند که خدمات پس از فروش گسترده‌تری هم شامل می‌شود.

    6-     فناوری شارژ سریع در نوت 8 و نداشتن شارژ سریع در پیکسل 2 ایکس ال برای کاربران حرفه ای از اهمیت خاصی برخوردار است که باعث افزایش سرعت در روند انجام کار اداری می‌شود.

    7-     جک هدفون در نوت 8 اجازه کار آسان‌تر با گوشی را فراهم می‌کند اما نداشتن جک هدفون در گوگل پیکسل 2 ایکس ال و اصرار به خرید هدفون بی سیم می‌تواند هزینه سربار را به کاربر تحمیل کند.

    8-     لوازم جانبی DeX روی نوت 8 می تواند گوشی را تبدیل به رایانه قوی کند و انجام ویدئو کنفرانس در جلسات اداری با نوت 8 بهتر از گوگل جواب می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر