گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در ابتدای عرضه نسخه کامل «بیکسبی» را نخواهند داشت

عصر کالا- بیکسبی (Bixby)، نام تجاری دستیار دیجیتالی جدید سامسونگ است که در کنار گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس معرفی شد. با اینکه از این دستیار مجازی به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم پرچمدارهای جدید سامسونگ یاد شده بود اما این طور که به نظر می‌رسد قرار نیست در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) و همزمان با عرضه آن‌ها، به طور کامل در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در ابتدای عرضه نسخه کامل «بیکسبی» را نخواهند داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از دی جی رو ؛ در بیانیه‌ای که سامسونگ امروز در اختیار Axios قرار داده، تأیید شده که نسخه کامل بیکسبی (از جمله دستورات صوتی) از همان روز اول در گلکسی اس 8 قابل استفاده نخواهد بود و کاربران این گوشی در ایالات متحده، اواخر بهار می‌توانند آن را دریافت کنند. با این حال، برخی از ویژگی‌های بیکسبی مانند هوم، یادآوری، و ویژن، در زمان عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، قابل استفاده خواهد بود.

    در حال حاضر، سامسونگ هنوز هیچ دلیلی برای اینکه چرا دستیار مجازی بیکسبی از همان ابتدا در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به طور کامل قابل استفاده نخواهد بود، ارائه نکرده است. با این حال، می‌توان حدس زد که احتمالاً سامسونگ نیاز به زمان بیشتری برای بهینه‌سازی دستیار دیجیتالی خود (به طور خاص قابلیت صوتی آن) و اطمینان از کیفیت و کارایی مناسب آن دارد.

    ما نیز همانند بسیاری از کاربران سراسر دنیا بی‌صبرانه منتظریم تا عملکرد بیکسبی را در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مشاهده کنیم و ببینیم آیا دستیار مجازی سامسونگ می‌تواند رقیبی جدی برای سیری اپل، کورتانای مایکروسافت و دستیار مجازی گوگل باشد یا نه.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر