این تصویر گلکسی اس ۸ مجهز به دکمه هوم را به نمایش می گذارند

عصر کالا- در حالی که چند روزی از عرضه تازه ترین پرچمداران سامسونگ با طراحی نوین در بازارهای جهانی می گذرد امروز پتنتی از موبایل گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس راهی فضای مجازی شده که نشان می دهد سامسونگ در حال تست و توسعه طراحی های دیگری هم بوده است.

این تصویر گلکسی اس ۸ مجهز به دکمه هوم را به نمایش می گذارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ بر اساس اختراع ثبت شده کمپانی کره ای در شبکه ثبت طراحی و علامت تجاری اروپا (TMDN)، به نظر می رسد سامسونگ در برخی مدل های آزمایشی گلکسی اس 8 خود سعی داشته تا درست همانند دیگر اعضای خانواده گلکسی، دکمه هوم را در پایین نمایشگر قرار دهد.

    به علاوه آنطور که می توان از تصاویر استنباط کرد، دکمه هوم در این مدل آزمایشی میزبان حسگر اثر انگشت هم بوده چرا که در تصاویر مربوط به پنل پشتی، ردی از سنسور مذکور به چشم نمی خورد.

    احتمالاً دکمه هوم در این مدل آزمایشی میزبان حسگر اثر انگشت هم بوده است
    گفتنی است علاوه بر طراحی کلی به نمایش در آمده در این پتنت، المان های دیگری نظیر حضور دکمه اختصاصی دستیار بیکسبی آن هم درست در زیر دکمه های کنترل ولوم صدا، نشان می دهد که اختراع ثبت شده مورد بحث مربوط به نسخه های دیگری از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بوده است.

    می توان پیش بینی کرد سامسونگ زبان طراحی مشابهی را در محصولات آتی این شرکت به کار بگیرد و همچنین دور از انتظار نیست که در پرچمدار بعدی کمپانی کره ای یعنی گلکسی نوت 8، شاهد ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر باشیم که همین عامل نیاز به در نظر گرفتن مکانی مجزا در پنل پشتی یا در زیر صفحه نمایش برای آن را به کلی برطرف می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر