اخبار لو رفته جدید از Galaxy Note ۹ منتشر شد

عصر کالا- در خبرهای لو رفته از سامسونگ Galaxy Note ۹ مشخص شده است که تغییرات بزرگ این گوشی محدود هستند.

اخبار لو رفته جدید از Galaxy Note ۹ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در معرفی‌های اولیه از جدیدترین محصول خود و پرچمدارش، Galaxy Note 9 گفته بود که این گوشی قرار است با قابلیت‌های به روز و جدید و بزرگتری به بازار بیاید اما در خبرهای لو رفته از این محصول مشخص شد که این تغییرات بزرگ شامل حال همه مشتریان سامسونگ نمی‌شود.

    در چند خبر لو رفته از این محصول که در Ice Universe منتشر شده بود، از قبل گفته شده بود قرار است این گوشی با ظرفیت 512 گیگابایتی به بازار عرضه شود اما نکته جدید و قابل توجه این است که سامسونگ در خبرهای تازه‌ای اعلام کرده این ظرفیت برای حافظه داخلی فقط در کشورهای چین و کره جنوبی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. این در حالی است که سامسونگ در عرضه جهانی این گوشی دیگر قابلیت‌های جدید این گوشی را به مشتریان عرضه خواهد کرد. این تغییرات شامل باتری بیشتر، رم با ظرفیت بالاتر، دوربین جلو با کیفیت بهتر و صفحه نمایش بزرگتر هستند و این بسیار عجیب است که شانس دریافت پول بیشتر از تمام مشتریان سامسونگ را از خودش بگیرد. خبر خوب این است که سامسونگ اسلات کارت حافظه را در Galaxy Note 9 نگه می‌دارد اما این گزینه نمی‌تواند جایگزین جابجایی سریع اطلاعات در هسته مرکزی دستگاه شود.

    با وجود انتشار همه این خبرها، هنوز منتظر معرفی نسل بعدی انقلابی، جذاب و گران Galaxy S هستیم و با معرفی و عرضه Galaxy Note 9 نمی‌توان حدس زد که سامسونگ چه برنامه‌های دیگری در زمینه تلفن همراه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر