گلکسی نوت ۸ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در دست تولید است

عصر کالا- به نظر می رسد که سامسونگ یک نسخه ی ۲۵۶ گیگابایتی از نوت ۸ را نیز تولید خواهد کرد. این گزارش با شایعات قبلی در خصوص سه گزینه ی ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مطابقت دارد.

گلکسی نوت ۸ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در دست تولید است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، طبق گزارشی جدید سامسونگ نسخه ی جدید Emperor گلکسی نوت 8 را با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد ، این نسخه نیز همانند دو نسخه ی دیگر دارای 6 گیگابایت رم است.
    طبق شایعات گلکسی نوت 8 مجهز به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی کواد اچ دی با وضوح تصویر 2560 در 1440 است. پردازنده ی آن بسته به منطقه ای که در آن عرضه می شود اسنپدراگون 835 یا اگزینوس خواهد بود.

    از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می توان به دوربین دوگانه اصلی آن اشاره کرد. این دوربین شامل یک لنز 13 مگاپیکسلی با قابلیت زاویه باز و یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قیبلیت زوم اپتیکال سه برابر است.
    سامسونگ در اول شهوریور طی مراسم Samsung Unpacked از این گوشی رسماً رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود که سامسونگ این گوشی را اوایل شهریور ماه وارد بازار کند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این گوشی از جمله عکس و مشخصات تکمیلی شما را مطلع خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر