گلکسی نوت ۸ رکورد پیش فروش سری نوت را شکست

عصر کالا- سامسونگ اعلام کرد که تعداد سفارش‌ها برای پیش‌خرید گلکسی نوت ۸ بیشتر از تعداد سفارش‌های ثبت‌شده برای پیش‌خرید سایر محصولات سری نوت این کمپانی بوده است.

گلکسی نوت ۸ رکورد پیش فروش سری نوت را شکست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، کمپانی سامسونگ الکترونیکس اعلام کرده که میزان سفارش برای پیش‌خرید فبلت پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت 8، نسبت به میزان سفارش پیش‌خرید سایر دستگاه‌های سری نوت بیشتر بوده است. تعداد سفارشات پیش‌خرید گلکسی نوت 8 در پنج روز اول، 2.5 برابر گلکسی نوت 7 در بازه‌ی زمانی مشابه بوده است. بد نیست اشاره کنیم که تعداد سفارشات ثبت‌شده در 24 ساعت اولیه‌‌ی شروع پیش‌فروش گلکسی نوت 8، معادل 395 هزار واحد بود.

    سامسونگ می‌داند که اپل به‌زودی از نسل جدید آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد و به همین دلیل برای حفظ تسلط خود بر بازار، روی فبلت جدیدش حساب ویژه‌ای باز کرده است. فروش گلکسی نوت 8 در آمریکا، کره‌ی جنوبی و چند بازار دیگر از روز جمعه‌ آغاز شد. تعداد سفارش‌ها برای پیش‌خرید گوشی گلکسی نوت 8 طی پنج روز اول به 650 هزار واحد رسیده است. این سفارش‌ها از حدود 40 کشور در سراسر دنیا ثبت‌ شده‌اند. دی‌جی کو، رئیس واحد ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، در یک رویداد مطبوعاتی در مورد میزان پیش‌فروش فبلت مورد بحث، آمار به‌دست‌آمده را بسیار دلگرم‌کننده توصیف کرد.

    بدین ترتیب نوت 8 موفق شده است از نظر میزان پیش‌فروش، از نوت 7 گذر کند. همانطور که می‌دانید، گلکسی نوت 7 متأسفانه عمر کوتاهی داشت و سامسونگ مجبور شد به دلیل مشکل انفجار باتری این دستگاه، طی دو مرحله فراخوانی عمومی، عرضه‌ی این محصول را متوقف کند؛ فرآیندی که برای سامسونگ میلیاردها دلار هزینه در بر داشت.

    کو در ادامه اعلام کرد که مشکلات نوت 7 باعث شد ضربه‌ی محکمی بر شهرت سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند جهان وارد شود؛ اما این کمپانی پس از انجام یک نظرسنجی به این نتیجه رسید که 85 درصد از کاربران فعلی گوشی‌های سری نوت همچنان به این برند وفادار خواهند بود و به همین دلیل حالا شاهد معرفی نسل جدید فبلت نامبرده هستیم. نظرسنجی مذکور بین 5000 نفر از دارندگان گوشی‌های سری نوت انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر