میزان کل فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تاکنون چقدر بوده است؟

عصر کالا-میزان کل فروش گلکسی اس ۷ (Galaxy S۷) و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S۷ edge) از بررسی آمار فروش این دو گوشی موبایل در بازارهای جهانی به دست آمده است.

میزان کل فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تاکنون چقدر بوده است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت، اگرچه امروز تمام توجه دنیا و مخصوصا طرفداران سامسونگ به جدیدترین پرچمداران این شرکت یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) متمرکز شده، اما نمی‌توان از پرچمداران محبوب سری S سامسونگ در سال 2016 چشم‌پوشی کرد که آمار فروش فوق‌العاده‌ای داشته و هم اکنون نیز فروش خوبی را تجربه می‌کنند.
    طبق جدیدترین برآوردها، میزان کل فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تاکنون و از زمان عرضه آن‌ها در ماه مارس 2016، بالغ بر 55 میلیون دستگاه بوده است. البته شدیدا انتظار داریم باز هم به میزان کل فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج مخصوصا در سال جاری افزوده شود. از آنجایی که پرچمداران سری S سال 2017 مدتی است عرضه شده‌اند، قیمت گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج کاهش یافته و به همین دلیل کاربران زیادی به خرید آن‌ها روی می‌آورند. به عنوان نمونه، اکنون فروشگاه Best Buy در حال فروش گلکسی S7 تحت اپراتور ورایزن با قیمت 480 دلار است. مشتریان می‌توانند هزینه گوشی موبایل خریداری شده را طی 24 ماه پرداخت کنند.
    میزان کل فروش گلکسی اس 7
    اپراتور At&T نیز به کاربران اجازه داده گلکسی اس 7 را به ازای همین قیمت از Best Buy خریداری کرده و این بار به جای 24 ماه، هزینه آن را طی 30 ماه پرداخت کنند. در نهایت باید به فروشگاه eBay اشاره کنیم که با گذشت چند هفته از عرضه گلکسی اس 8، اکنون گلکسی اس 7 را با قیمت 475 دلار به فروش می‌رساند. با توجه به کاهش قیمت و شرایط استثنایی فروش فراهم شده انتظار داریم میزان کل فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج باز هم در سراسر دنیا افزایش پیدا کند.بیشتر تحلیلگران بر این باورند که پرچمداران جدید سری S، در مقایسه با گلکسی S7 و گلکسی S7 اج عملکرد بهتری از نظر میزان فروش خواهند داشت. تنها بعد از گذشت دو روز از آغاز پیش فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی، 550 هزار دستگاه از این دو گوشی موبایل پیش خرید شدند. در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال 2016 برای پیش فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، این میزان 5.5 برابر افزایش داشته است. آیا دو گوشی موبایل جدید سامسونگ رکورد میزان کل فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را خواهند شکست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر