قیمت +Galaxy S۸ با رم ۶ گیگابایت مشخص شد

عصر کالا- طبق گزارشی جدید، نسخه ۶ گیگابایت سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس، قیمتی حدود ۱۰۳۰ دلار دارد. نسخه ۶GB/۱۲۸GB دیوایس‌های Samsung Galaxy S۸ و +S۸، تنها در چین عرضه می‌شوند.

قیمت +Galaxy S۸ با رم ۶ گیگابایت مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی‌اس‌ام، در حال حاضر می‌دانیم گوشی‌های Galaxy S8 و +S8 علاوه بر نسخه استاندارد، نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند و دلایل محکمی وجود دارد که نسخه 6GB/128GB، تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. حالا قیمت این نسخه مشخص شده است.

    مطابق گزارشی جدید، گلکسی اس 8 پلاس با رم 6 گیگابایت، 1155000 وون کره جنوبی قیمت‌گذاری شده است که تقریبا معادل 1030 دلار است. طبق این گزارش این نسخه در رنگ مشکی نیمه‌شب عرضه می‌شود و تنها در کشور چین به فروش می‌رسد.

    کاربرانی که نسخه 6 گیگابایتی گوشی را پیش‌خرید کنند، یک داک DeX رایگان دریافت می‌کنند که قیمت آن 160000 وون (حدود 140 دلار) است.

    سامسونگ برای رقابت با کمپانی‌های چینی چون Vivo و Oppo تصمیم گرفته است نسخه 6 گیگابایتی پرچم‌داران جدید خود را در چین عرضه کند. بسیاری بر این باورند که گوشی‌های هوشمند فعلی به بیش از 4 گیگابایت رم احتیاج ندارند؛ یکی از مقامات اجرایی کمپانی چینی هوآوی ازجمله این افراد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر