سامسونگ حجم تولید اولیه گلکسی اس ۸ را به دو برابر افزایش داده است

عصر کالا- گزارشی از سوی منابع خبری کره‌ی جنوبی به بیرون درز کرده است مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد ظرفیت تولید اولیه‌ی گلکسی اس ۸ (Galaxy S۸) برای عرضه در بازار را تقریبا به دو برابر میزان قبلی افزایش دهد.

سامسونگ حجم تولید اولیه گلکسی اس ۸ را به دو برابر افزایش داده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز، طبق این گزارش این افزایش ظرفیت، 40 درصد بالاتر از ظرفیت اولیه‌ی تولید برای گلکسی اس 7 خواهد بود که این به معنای برنامه‌ی ویژه‌ی کمپانی کره‌ای برای حضوری قدرتمند در بازار اسمارت فون های پرچمدار اندرویدی است.

     

    در واقع سامسونگ پیش‌بینی‌های خود از فروش گلکسی اس 8 در بازار را افزایش داده و با این دو برابر شدن حجم تولید اولیه، آنها نشان می‌دهند که قصد یک حضور رکوردشکن در کشورهای مختلف را خواهند داشت. جمع‌آوری گلکسی نوت 7 به دلیل فاجعه‌ی انفجار باتری آن، باعث شده است که بسیاری از کاربران سامسونگ منتظر ارائه‌ی یک محصول قدرتمند دیگر از این برند با مشخصاتی مشابه بمانند و حالا احتمالا این افزایش تولید، می‌تواند به معنای افزایش عرضه و فروشی فوق‌العاده در همان هفته‌های آغازین عرضه‌ی عمومی باشد.

    گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 به ترتیب توانسته بودند 48 و 45 میلیون واحد در بازار فروش داشته باشند که البته طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ فروشی معادل 60 میلیون واحد را برای گلکسی اس 8 پیش‌بینی کرده است. سامسونگ دیسپلی نیز قصد دارد 10 میلیون پنل اولد را برای به‌کارگیری در فازهای اولیه‌ی تولید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس برای بخش موبایل این برند کره‌ای آماده کند و بعد از این افزایش در فاز اولیه‌ی تولید، می‌توانیم شاهد یک حضور قدرتمند و همه‌جانبه در بازار گوشی‌های هوشمند بین‌المللی از سوی سامسونگ باشیم.
    تاریخ رونمایی از گلکسی اس 8 سامسونگ

    احتمالا این کمپانی قصد داشته باشد دو مدل از سری گلکسی اس 8 را تحت عنوان اس 8 و اس 8 پلاس روانه‌ی بازار کند. علاوه بر مدل پلاس که ساعاتی پیش گزارشی مبنی بر تایید رسمی نام آن منتشر کردیم، مدل استاندارد این سری نیز دارای نمایشگری خمیده خواهد بود و کارشناسان معتقدند سامسونگ هیچ مدلی با نمایشگر کاملا تخت را در این دوره معرفی نخواهد کرد. تا به اینجا به طور رسمی تایید شده است که رونمایی رسمی از پرچمداران سال 2017 سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون انجام نخواهد شد و در عوض قرار است طی رویدادی اختصاصی که در تاریخ 29 مارس (9 فروردین ماه 96) در نیویورک آمریکا و به طور همزمان در چند شهر مهم دیگر جهان برگزار می‌شود، از این محصولات مورد انتظار رونمایی به عمل آورده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر