اولین تصویری رسمی گلکسی نوت ۸ لو رفت

عصر کالا- احتمال می‌رود که سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۸ را اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه در جریان مراسم IFA ۲۰۱۷ معرفی کند.

اولین تصویری رسمی گلکسی نوت ۸ لو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بازار نیوز، در واقع تنها چند ماه تا معرفی رسمی این تلفن همراه هوشمند زمان داریم. حتی شایعه‌های مختلفی هم از این محصول به بیرون درز کرده که هر کدام اطلاعات جدیدی از این گوشی در اختیار ما قرار دادند. همچنین چند روز پیش مشخص شد که نوت جدید به اندروید 7.1.1 مجهز شده و حتی بعید نیست که دوربین دوتایی داشته باشد. دیروز هم تصویری از رندر این گوشی به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد که یکی از طرح‌های رسمی Note 8 باشد. البته همان‌طور که انتظار می‌رفت نوت جدید شباهت زیادی به گلکسی اس 8 پلاس دارد.
    شایعه شده که نوت 8 به صفحه نمایش 6.3 اینچی با دقت تصویر QHD مجهز شده و دوربین دوتایی آن هم یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی خوهد داشت. گفته شده که دوربین جلوی آن هم 8 مگاپیکسلی خواهد بود که فوکوس خودکار دارد. همچنین به نظر می‌رسد که روی گلکسی نوت 8 از اسپیگرهای استریو هم استفاده شده است.

    در حالی که احتمال می‌رفت سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش برود، شایعات جدید می‌گویند که این سنسور همچنان در پشت گوشی قرار دارد. در ادامه گفته شده پرچم‌دار سامسونگ با تراشه اسنپ‌دراگون 836 راهی بازار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر