قابلیت صوتی بیکسبی سامسونگ از امروز آغاز به کار کرد

عصر کالا- سامسونگ پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، حال امکان ارتباط صوتی دستیار هوشمند بیکسبی را نیز در کره فعال کرده است.

قابلیت صوتی بیکسبی سامسونگ از امروز آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ سامسونگ در زمان رونمایی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، مانور زیادی روی دستیار صوتی هوشمند این گوشی یا همان بیکسبی داد؛ حال آنکه قابلیت ارتباط صوتی بیکسبی در زمان عرضه‌ی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 به بازار آماده نبود. حالا سامسونگ این ویژگی را در کره‌ی جنوبی فعال کرده و آن را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌ است.

    کمپانی کره‌ای سامسونگ امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قابلیت صوتی بیکسبی از امروز در کره‌ی جنوبی در اختیار خریداران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قرار می‌گیرد. بخشی از بیانیه‌ی سامسونگ به این شرح است:

    ...Bixby Voice در حال طی کردن فرایند توسعه بود تا بتواند هر چه بهتر به درک صدای کاربر، دستورات و سایر موارد مبتنی بر یادگیری عمیق این دستیار صوتی هوشمند بپردازد. موتور پردازشی صدای بیکسبی Deep Learning نام دارد.
    باید دید آیا بیکسبی می‌تواند امکاناتی نظیر سیری اپل، گوگل اسیستنت یا الکسای آمازون در اختیار کاربران قرار دهد یا خیر. انتظار می‌رود پس از در اختیار گذاشتن این سرویس در کره‌ی جنوبی، طی هفته‌های آینده شاهد اضافه شدن قابلیت صوتی بیکسبی در سایر بازار‌ها نیز باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر