مشکل جدید کاربران گلکسی اس ۸

عصر کالا- در جدیدترین مورد از مشکلات گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ، خبردار شده ایم که برخی از کاربران آن با مشکل ریستارت شدن ناگهانی گوشی خود مواجه می‌شوند.

مشکل جدید کاربران گلکسی اس ۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جام‌جم آنلاین ، هر محصول تازه ای که وارد بازار می شود، همواره احتمال وجود مشکلات فنی را نیز با خود به همراه دارد. گلکسی S8 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و این روزها از گوشه و کنار درباره مشکلات آن خبرهایی می شنویم. از جمله این مکشلات می توان به نقاط قرمز در نمایشگر گوشی و نقص در عملکرد شارژر بی سیم آن اشاره کرد. در جدیدترین مورد از این مشکلات، خبردار شده ایم که برخی از کاربران آن با مشکل ریستارت شدن ناگهانی گوشی خود مواجه می شوند.
    در وب سایتی که سامسونگ برای پشتیبانی از خریداران این گوشی ترتیب داده، تعداد زیادی از کاربران را می بینیم که از مشکل خاموش شدن گوشی خود گله مند هستند. به نظر می رسد مشکل جدی باشد، چرا که یکی از این کاربران گفته طی ده ساعت گذشته، گوشی او هفت بار خاموش و روشن شده است. کاربر دیگری نیز نوشته که روزهای اخیر بارها شاهد وقوع این مشکل بوده است.
    برخی دیگر از کاربران نیز گزارش کرده اند تعداد دفعات خاموش و روشن شدن گوشی آنقدر زیاد است که در عمل امکان استفاده از گوشی خود را ندارند و برخی نیز گفته اند که هر بار که گوشی روشن می شود، ترتیب چینش آیکون ها روی نمایشگر عوض می شود.
    برخی از کاربران نوشته اند که با انجام ریست کارخانه ای موفق به حل این مشکل شده اند و برخی دیگر نیز از بی فایده بودن این روش گفته اند.
    هرچند هنوز علت این مشکل مشخص نیست، اما گمان آن می رود که پس از وارد کردن کارت حافظه SD به گوشی، این اتفاق می افتد. اما تا وقتی که سامسونگ بیانیه ای رسمی در این باره منتشر نکرده باشد نمی توان با قطعیت نظر داد.
    اگر شما هم از کاربران گلکسی S8 سامسونگ هستید، ما را در جریان عملکرد گوشی خود قرار دهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر