گلکسی S۹ دو ماه زودتر می‌آید+عکس

عصر کالا- خبرها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی S۹،دو ماه زودتر از موعد مقرر یعنی در اواخر ژانویه ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.

گلکسی S۹ دو ماه زودتر می‌آید+عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این نظریه براساس این واقعیت است که تولید یک گوشی جدید سامسونگ معمولا دو ماه پس از انتقال نمایشگرهای OLED به این کارخانه، شروع می‌شود و ظاهرا و با توجه به اعلام رسانه‌های کره جنوبی این اتفاق در مورد نمایشگر گلکسی S9 Galaxy) S9) در ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

    بنابراین براساس این برنامه ممکن است که سامسونگ، گلکسی S9 را در انتهای ماه ژانویه عرضه کرده تا در اواسط فوریه بازار را به تسخیر خود در آورد.

    سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا سامسونگ چنین کاری را انجام می‌دهد؟

    یکی از نظریه‌ها این است که به دلیل اینکه آیفون 8 که قرار است در 12 سپتامبر عرضه شود، سامسونگ برای رقابت با این محصول جدید شرکت اپل، گلکسی S9 را عرضه خواهد کرد.

    برخی شایعات در مورد برخی از جنبه‌های گلکسی S9نیز حاکی از آن بوده که ممکن است این محصول جدید خریداران را ناامید کند.

    با این حال بر اساس طرح اولیه ای که از این محصول جدید منتشر شده می‌توان فهمید که گلکسی S9 دارای نمایشگر" لبه به لبه"( edge-to-edge) است.

    در این طرح قسمتی تعبیه شده که گمان می‌رود جای اسپیکر این گوشی هوشمند باشد.

    اینطور به نظر می‌رسد که گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسیS9 پلاس همانند گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از صفحه نمایش 5.8 و 6.2 اینچی برخوردار باشند.

    همچنین احتمال آن است که این گوشی جدید به حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش مجهز باشد.کاری که پیشتر قرار بود بر روی گلکسی S8 انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر