بنچمارک Galaxy S۸ با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ منتشر شد

عصر کالا- چند بنچمارک Galaxy s۸ شب گذشته معرفی شد که در آن‌ها عملکرد تراشه این پرچمدار جدید، با دیگر رقبا مقایسه شد.

بنچمارک Galaxy S۸ با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، گلکسی اس8 سامسونگ شب پرکاری را پشت سر گذاشت، اما وقت استراحت نیست؛ اولین بنچمارک‌های این محصول، تازه معرفی شده‌اند. بیایید نگاهی به رقابت این پرچمدار در میدان نبرد بیندازیم.

    این نکته قابل ‌ذکر است که در این بنچمارک‌ها، نسخه بررسی شده دارای پردازنده اگزینوس 8895 است و نسخه با پردازنده اسنپدراگون 835 بررسی نشده است. طبق ادعای سامسونگ، هر دو پردازنده عملکرد یکسانی دارند.

    در بنچمارک AnTuTu 6 برتری سامسونگ با فاصله کمی از رقیبش؛ آیفون7 پلاس، که هنوز هم در بسیاری از جنبه‌ها بهترین عملکرد را دارد، ثبت شد. افزایش کارایی این پردازنده نسبت به تراشه‌های اگزینوس قبلی ملموس است و همچنین یک سر و گردن بالاتر از رقبایی است که مجهز به اسنپدراگون 825 هستند.

    همچنین گلکسی اس8 با شکست دادن تراشه Kirin 960 گوشی Huawei P10 Plus، بالاترین امتیاز را در بخش پردازش چند هسته‌ای، در بنچمارک Geekbench 4 کسب کرد. پردازنده‌های اگزینوس و کایرین کاملا شبیه هم هستند؛ هر دو بر اساس پردازنده گرافیکی Mali-G71 هستند. در حالی که تراشه هوآوی، پردازشگر A73 اپل را شکست می‌دهد، در مورد سامسونگ هنوز اطلاعات جزیی در دست نیست.

     

    با وجود این که عملکرد تک هسته‌ای تراشه جدید سامسونگ بهبود یافته است، اما مرزها نزدیک‌تر شده است و هنوز هسته‌های تراشه اپل است که در این زمینه حرف اول را می‌زند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر