جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت ۸ توسط یک تولیدکننده لوازم جانبی منتشر شد

عصر کالا- جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note ۸) منتشر شد. در این رندر، شاهد پرچمدار جدید سری نوت در درون یک قاب محافظ هستیم.

جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت ۸ توسط یک تولیدکننده لوازم جانبی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، تعداد رندرهای گلکسی نوت 8 که در مدت زمان اخیر ایجاد و منتشر شده‌اند بیش از حد تصور است! همانند دیگر محصولاتی که پیش از رونمایی رسمی اطلاعات، تصاویر و یا رندرهایی از آن‌‎ها به بیرون درز کرده‌اند، این بار نیز توسط یک سازنده قاب محافظ برای گوشی های موبایل، در جریان اطلاعاتی تازه قرار گرفته‌ایم.
    شرکت‌های فعال در زمینه ساخت لوازم جانبی، باید پیش از رونمایی رسمی یک محصول از ابعاد بدنه و همچنین نحوه و مکان قرارگیری دکمه‌های فیزیکی در آن مطلع باشند تا بلکه بتوانند همزمان با آغاز عرضه گوشی موبایل، لوازم جانبی آن را نیز عرضه کنند.
    بر اساس جدیدترین رندر سامسونگ گلکسی نوت 8 ، این دستگاه همچون پرچمداران سری S به صفحه نمایش Infinity Display مجهز شده و مجددا پایین نمایشگر آن، خبری از دکمه فیزیکی هوم نخواهد بود. در سمت چپ، سه دکمه دیده می‌شوند که پیش‌بینی می‌کنیم یکی از آن‌ها، دکمه اختصاصی فراخوانی دستیار هوشمند سامسونگ یعنی بیکسبی باشد.

    در پایین دستگاه، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، درگاه یو اس بی نسخه C، اسپیکر و از همه مهمتر، قلم S-Pen وجود دارند. اما پنل پشتی، در بر دارنده جذاب‌ترین بخش گلکسی نوت 8 است. اگر تا پیش از رونمایی آن، محصول دارای دوربین دوگانه دیگری توسط سامسونگ معرفی نشوند، این مدل لقب نخستین گوشی مجهز به دوربین دوگانه غول کره‌ای را به خود اختصاص خواهد داد.

    در پنل پشتی، دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 به چشم می‌خورد که سنسورهای آن به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در سمت راست دو سنسور، فلاش LED دوگانه و حسگر اثر انگشت وجود دارند. با توجه به رندرهایی که اخیرا مشاهده کرده‌ایم، احتمال استفاده از فناوری حسگر اثر انگشت نوری و قرار دادن آن زیر نمایشگر کاهش پیدا کرده است و به احتمال زیاد، حسگر اثر انگشت این مدل نیز همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در پنل پشتی و کنار دوربین قرار می‌گیرد.
    این برای چندمین باری است که توسط یک سازنده لوازم جانبی، در جربان جزییات ظاهری پرچمدار آتی سری نوت قرار گرفته‌ایم. به عنوان نمونه، مدتی قبل طراحی گلکسی نوت 8 سامسونگ توسط یکی از سازندگان کیس لو رفت. با گذشت حدود یک هفته از این اتفاق، مجددا تصاویری از قاب های محافظ گلکسی نوت 8 را مشاهده کردیم که توسط وب سایت MobileFun منتشر شده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر