گوشی های گلکسی اس ۸ و جی ۶ گواهی زیست محیطی گرفتند

عصر کالا- اخیراً گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی S۸ و ال جی G۶ موفق به دریافت گواهی EPEAT ( ابزار ارزیابی زیست محیطی لوازم الکترونیکی) شدند.

گوشی های گلکسی اس ۸ و جی ۶ گواهی زیست محیطی گرفتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، شورای لوازم اکترونیکی سبز دریافت گواهی EPEAT توسط دو گوشی سامسونگ گلکسی S8 و ال جی G6 را تایید کرد.

    گوشی های هوشمند، تحت آزمایش های مختلفی قرار گرفتند که متمرکز بر بسیاری از جنبه های زیست محیطی از جمله؛ برخورداری از مواد سمی، بهره وری انرژی و فعالیت های اجتماعی شرکت های تولید کننده این گوشی ها بودند.

    اما این تنها دلیل دریافت گواهی EPEAT برای گوشی های گلکسی S8 و ال جی G6 نیست، بلکه این عنوان برای گوشی های هوشمند، یک هفته است که تعریف شده است.

    علاوه بر این، دو شرکت سامسونگ و ال جی برای تلاش های خود جهت ایجاد محصولات سازگار با محیط زیست با کاهش استفاده از مواد سمی در طول فرآیند تولید و همچنین بهبود در بسته بندی دستگاه های خود و نیز کاهش میزان پسماند های الکترونیکی مورد ستایش قرار گرفته اند.

    این دو پرچمدار اولین دستگاه هایی هستند که موفق به دریافت گواهی EPEAT شده اند و قطعاً دستگاه های دیگر نیز در آینده موفق به دریافت این گواهی خواهند شد، اما همیشه اولین ها در تاریخ به یاد می مانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر