گلکسیS۸ و افزودن یک ویژگی کاربردی از پیام رسان iMessage

عصر کالا- سامسونگ بدون اطلاع‌رسانی، قابلیت کاربردی مشاهده‌ی پیش‌نمایش لینک‌ را به اپلیکیشن پیام‌رسان گلکسی اس ۸ افزوده است.

گلکسیS۸ و افزودن یک ویژگی کاربردی از پیام رسان iMessage
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ گلکسی اس‌ 8 سرانجام در اغلب کشورها در دسترس قرار گرفته است. عرضه‌ی هرچه بیشتر این گوشی همراه به بیشتر دیده شدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن کمک بیشتری می‌کند. ما اکنون می‌دانیم که سامسونگ برای جلوگیری از آسیب احتمالی دکمه‌ی هوم به نمایشگر گوشی، آن را به نحوی متحرک و غیر ایستا طراحی کرده است. این یک قابلیت هوشمندانه است که بر تجربه‌ی استفاده‌ی روزمره‌ی ما با این گوشی تأثیری نخواهد گذاشت. با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ به نحوی بی‌سروصدا در اپلیکیشن پیام‌رسان خود تغییراتی به وجود آورده است و قابلیت سوایپ یا کشیدن انگشت روی صفحه را که در حال حاضر در اپلیکیشن‌های رقیب نظیر iMessage اپل، مسنجر فیسبوک و واتساپ قابل دسترسی است، به پیام‌رسان خود افزوده است.

    بر اساس گزارش وب‌سایت Sammobile، اکنون در اپلیکیشن پیام‌رسان گلکسی اس 8، قابلیت مشاهده‌ی پیش‌نمایش لینک‌های تحت وب وجود دارد. این بهبود قطعا یک ویژگی کاربردی محسوب می‌شود و به کاربران کمک می‌کند پیش از لمس و باز کردن لینک مورد نظر، از محتوای آن مطلع شوند.

    برای مشاهده‌ی این پیش‌نمایش نیاز به انجام کار خاصی نیست. درست همانند دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض فعال است و زیر هر لینکی که در قالب پیام به گوشی شما ارسال می‌شود، یک تصویر به همراه یک متن پیش‌نمایش کوتاه بارگذاری می‌شود.

    از آنجایی که اکثر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در حال حاضر از قابلیت مشابهی بهره می‌برند، احتمالا متوجه نخواهید شد که این تغییر یک ویژگی جدید است. چون ما امروزه از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دقیقا انتظار ارائه‌ی همین قابلیت‌ها را داریم.

    همان‌طور که گفته شد، در صورتی که علاقه‌ای به این ویژگی نداشته باشید، می‌توانید آن را غیرفعال کنید. برای این کار کافی است به بخش پیام‌ها در تنظیمات بروید و زبانه‌ی show web previews را غیرفعال کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر