Galaxy S۸ اول اردیبهشت ۹۶ به بازار می‌آید

عصر کالا- گزارش‌هایی که در اوایل این ماه رسیده حاکی از این موضوع هستند که پیش فروش Galaxy S۸ سامسونگ از ۲۱ فروردین آغاز و از روز یکم اردیبهشت سال ۹۶ این گوشی وارد بازارهای جهانی می‌شود. البته گزارش دیگری به دنبال آن منشر شده‌اند که می‌گویند ممکن است عرضه‌ی Galaxy S۸ یک هفته و تا ۸ اردیبهشت به تاخیر بیافتد.

Galaxy S۸ اول اردیبهشت ۹۶ به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا؛ «مینگ چی کو» (Ming-Chi Kuo)، از تحلیلگران موسسه‌ی اقتصادی KGI در گزارش خود گفته است که تاریخ عرضه‌ی این محصول در بازار همچنان اول اردیبهشت خواهد بود. باید اشاره کنیم «کو» سابقه‌ی بسیار خوبی در مورد پیش‌بینی‌های اپل و شایعاتش دارد. با این حال نمی‌دانیم گفته‌های او در مورد برندهای دیگر چقدر قابل اعتماد هستند. همچنین باید یادآور شویم «ایوان بلس» (Evan Blass) که تاخیر در عرضه گلکسی S8 را گزارش کرده، فردی بانفوذ است و سابقه‌ی تأثیرگذاری در پیش‌بینی‌هایش دارد؛ بنابراین سخت است بگوییم در این مورد به حرف کدام یک از آن‌ها می‌توان اعتماد کرد.

    گزارش «کو» نشان می‌دهد دو مدل گلکسی S8؛ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با هم عرضه می‌شوند. او گفته که نسخه‌هایی از گلکسی S8 که در آمریکا، ژاپن و چین عرضه می‌شوند؛ چیپ‌ست اسنپدراگون کوالکوم 835 دارند. در حالی که نسخه‌ای از آن‌ها که در قسمت‌های دیگر جهان عرضه می‌شوند، تراشه‌ی اکسینوس 8895 خواهند داشت.

    به هر حال حرف و حدیث‌ها در مورد تاریخ انتشار و تفاوت‌های احتمالی پرچمداران سامسونگ زیاد است. باید صبر کرد و نتیجه را دید. بسیاری از مردم در دنیا به ویژه طرفداران سامسونگ منتظر گوشی گلکسی S8 هستند. آیا شما هم جزو کسانی هستید که در انتظار گلکسی S8 سامسونگ خواهند ماند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر