گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ با اسم رمز «Cruiser» در راه است

عصر کالا- چند سالیست که سامسونگ پس از عرضه پرچمداران سری گلکسی اس خود، مدل های «اکتیو» آن‌ها را نیز روانه بازار می کند. نسخه ای که علاوه بر مجهز بودن به مشخصه های فنی قدرتمند، تغییراتی در طراحی و بدنه خود به منظور افزایش مقاومت در برابر هرگونه آسیب احتمالی می بیند و می توان آن را نسخه جان‌سخت از یک پرچمدار دانست. با تک شات همراه باشید.

گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ با اسم رمز «Cruiser» در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ همانطور که می دانید این شرکت کره ای چندی پیش از سری جدید گوشی های خود به نام های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس رونمایی کرد و اکنون وقت آن رسیده است تا شایعات مربوط به مدل اکتیو این گوشی نیز از دل فضای مجازی سر در آورد.

    در همین رابطه، امروز اطلاعات جدیدی به دست آمده که نشان می دهد سامسونگ در حال کار بر روی گوشی جدیدی با شماره مدل SM-G892A و با اسم رمز Cruiser است که گفته می شود همان گلکسی اس 8 اکتیو مورد انتظار خواهد بود.

    هوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات و ویژگی های احتمالی این گوشی به بیرون درز نکرده اما پیش‌بینی می شود که مدل اکتیو گلگسی اس 8 از ظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با مدل اصلی برخوردار باشد و بدنه آن با توجه به طراحی خاص خود، کمی بزرگ‌تر خواهد بود.

    همچنین، برخی منابع خبری نیز کسب تاییدیه های MIL-STD 810G و IP68 را برای این گوشی عنوان کرده اند که می تواند مهر تاییدی بر مقاومت بالای دستگاه در برابر آسیب های احتمالی، ضربات و نفوذ آب و گرد و غبار باشد.

    بد نیست بدانید که گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ با مشخصه هایی همچون صفحه نمایش 5.1 اینچی سوپر امولد کوآد اچ دی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابتیتی، پردازنده اسنپدراگون 820، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و تراشه گرافیکی آدرنو 530 روانه بازار کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر