نخستین آپدیت گلکسی S۸ پلاس سامسونگ با پچ امنیتی چه زمانی از راه می رسد؟

عصر کالا- سامسونگ هنوز دو گوشی گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S۸) و نسخه پلاس آن را روانه بازار نکرده است، اما طبق گزارش‌های به دست آمده آپدیت گلکسی اس ۸ پلاس (+Samsung Galaxy S۸) شامل پچ امنیتی ماه آوریل در در سراسر اروپا منتشر شده است. ظاهرا این پچ امنیتی تنها چیزیست که شما می‌توانید در آپدیت گلکسی اس ۸ پلاس مشاهده کنید. پچی متشکل از ۴۹ مورد رفع ایراد شده توسط گوگل همراه با ۱۶ مورد رفع ایراد شده توسط خود شرکت سامسونگ؛ هرچند در توضیحات این پچ اشاره‌ای به این موارد نشده است. این آپدیت از حجم بسیار بالایی برخوردار نبوده و برای دستگاه‌هایی با شماره ساخت G۹۵۵FXXU۱AQDD منتشر شده است.

نخستین آپدیت گلکسی S۸ پلاس سامسونگ با پچ امنیتی چه زمانی از راه می رسد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ هرچند سامسونگ به طور واضحی مشخص نکرده که این پچ امنیتی برای ترمیم کدام قسمت‌ها عرضه شده است، اما هر چه که هست مشکلات امنیتی وجود داشته تا سامسونگ را به انتشار آن وا دارد. با این حال شش مشکل در سطح بحرانی در این پچ ترمیم شده است و اشکالاتی که در راه افزایش حق دسترسی در خدمات ضروری اندروید نظیر SurfaceFlinger، AudioServer و CameraBase قرار داشت رفع شده است. از این 49 مشکل رفع شده، 15 مورد در سطح بالا یا حیاتی قرار داشته‌اند. برخی از این مشکلات مربوط به ماه دسامبر سال 2016 بوده‌اند که به گوگل گزارش شده است و به قدری مهم بوده‌اند تا این کمپانی به فکر ترمیم آن‌ها بی‌افتد.

    لازم به ذکر است که آپدیت گلکسی اس 8 پلاس در حال حاضر در کشورهای خاصی از قاره سبز رویت شده است. برخی از کاربران در بلژیگ و آلمان گزارش دریافت این آپدیت را داده‌اند و ظاهرا طی روزها و هفته‌های آینده شاهد عرضه آن در سایر کشورهای اروپایی خواهیم بود. حال آنکه چرا پچ امنیتی آوریل برای نسخه پلاس گلکسی S8 عرضه شده و برادر کوچکتر آن همچنان از دریافت آن بی‌نصیب مانده، همانند یک راز است و به جز خود سامسونگ کس دیگری نمی‌تواند در مورد آن توضیح دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر