متخصصان عنوان کردند؛

گمانه زنی ها در مورد ویژگی جذاب ترین گوشی های سال ۲۰۱۸

عصر کالا- در حالی که سال ۲۰۱۷ سال عرضه گوشی هایی با عمر باتری بیشتر، دوربین های دوگانه و نمایشگرهای فراگیر و دقیق تر بود، پیش بینی می شود سال ۲۰۱۸ سال باهوش تر شدن تلفن های همراه باشد.

گمانه زنی ها در مورد ویژگی جذاب ترین گوشی های سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، ناظران بازار و کارشناسان عرصه فناوری بر این باورند که در سال جدید میلادی شاهد به بازار آمدن گوشی هایی خواهیم بود که از امکاناتی همچون فناوری شناسایی چهره برخوردارند و با بهره گیری از برنامه های مبتنی بر واقعیت مجازی / واقعیت افزوده می توانند خدمات متنوعی را به کاربران ارائه کنند.

    در سال 2018 روند شخصی سازی گوشی ها باز هم شتاب خواهد گرفت. این روزها کمتر کسی از گوشی برای تماس گرفتن صرف استفاده می کند و همه با استفاده از دوربین های قدرتمند، خدمات پخش موسیقی و ویدئوی درخواستی، برنامه های موبایلی متعدد و غیره امور حرفه ای و شخصی خود را از طریق تلفن های همراه پیگیری می کنند.

    کاهش وزن گوشی ها و کمتر شدن قیمت این محصولات هوشمند در عین ارائه خدمات بهتر روند دیگری است که در سال 2018 رخ خواهد داد. همچنین پیش بینی می شود در سال 2018 تعداد بیشتری گوشی با نسبت تصویری 18 به 9 عرضه شوند که مشاهده تصاویر را با کیفیت بیشتری ممکن می کند.

    در میان شرکت های بزرگ سازنده گوشی نیز پیشتازی سامسونگ و اپل کماکان حفظ خواهد شد، اما بازیگران چینی این عرصه مانند شیوآمی، هواوی، ویوو و لنووو هم می توانند علاقمندان را شگفت زده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر