مشخصات احتمالی گوشی Note ۹ سامسونگ فاش شد

عصر کالا- به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به بنچمارک پرچمدار جدید سامسونگ است.

مشخصات احتمالی گوشی Note ۹ سامسونگ فاش شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ هر سال با عرضه دو پرچمدار خود یعنی سری گلکسی اس و سری گلکسی نوت سروصدای بسیاری به پا می‌کند و البته کیفیت خوب محصولات این شرکت نیز به فروش بالای آنها منجر خواهد شد.

    یکی از عاداتی که سامسونگ در ارائه پرچمداران خود دارد این است که هیچگاه در انتخاب پردازنده جانب‌دارانه برخورد نمی‌کند و همواره سعی دارد تجربیات جدیدی در اختیار کاربران جدید خود قرار دهد.

    همین امر باعث شده است که این شرکت در بین پردازنده‌های Qualcomm Snapdragon و Exynos دست به انتخاب زده و هر سال یکی از آنها را به عنوان پردازنده نهایی پرچمدار خود انتخاب کند.

    از آنجا که پردازنده گوشی‌های سال 2017 سامسونگ همگی از نوع اسنپدراگون بودند، احتمال می‌رفت که در سال 2018 دیگر شاهد عرضه این تراشه در گوشی‌های سامسونگ نباشیم؛ و البته همین اتفاق نیز رخ داد و گوشی گلکسی اس 9 با پردازنده Exynos وارد بازار شد.

    اما به تازگی بنچمارکی در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می‌شود به گوشی نوت 9 سامسونگ مربوط است. در بخش پردازنده این بنچمارک از تراشه Exynos 9810 یاد شده است و همین امر احتمال عرضه نوت 9 با تراشه قدرتمند مذکور را بالا برده است.

    بر اساس این بنچمارک دیگر مشخصات احتمالی گلکسی نوت 9، حافظه رم 6 گیگابایتی و اندروید 8 اوریو است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر