فروش برخی لوازم خانگی وارداتی قانونی با ضمانتنامه‌های تقلبی

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی از عرضه برخی کالاهای وارداتی قانونی با ارائه گارانتی یا ضمانتنامه‌های تقلبی در بازار خبر داد.

فروش برخی لوازم خانگی وارداتی قانونی با ضمانتنامه‌های تقلبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقلا از خبرگزاری صداوسیما، محمد طحان پور افزود: برخی واردکنندگان لوازم خانگی به دلیل گارانتی نبودن کالای وارداتی، پس از هماهنگی با تعمیرکاران متفرقه اقدام به ارائه گارانتی همراه با کالا می‌کنند در حالی که این خدمات پس از فروش، تقلبی و غیرقابل اعتماد است.

    وی عرضه کالا در فضای مجازی را بزرگ‌ترین مشکل این صنف دانست و گفت: این ضمانتنامه‌ها کاملاً تقلبی و غیرقابل پیگیری است.
    طحان پور با اشاره به شکایات متعدد درخصوص کالاهای فروخته شده در شبکه مجازی ادامه داد: این کالا‌ها بدون کیفیت و پرمصرف هستند.
    رییس اتحادیه لوازم خانگی، ارائه ضمانت را سبب امنیت خانواده دانست و گفت:: کالاهای دارای ضمانت قیمت بیشتری نسبت به کالاهای بدون خدمات پس از فروش دارد و این درحالی است که کالای گارانتی شده باید تا 10 سال در منازل استفاده شود.
    وی با اشاره به اینکه شماره تلفن هایی که در سامانه 118 به ثبت رسیده، مجاز و از شرکت‌های نمایندگی اصلی نیست، افزود: 118 باید برای ثبت تلفن مدارک شرکت‌های نمایندگی اصلی را دریافت و پس از آن اقدام به ارائه تلفن به مشترکین کند.
    طحان پور با اشاره به محدودیت اعمال شده برای واردکنندگان لوازم خانگی ادامه داد: وارد کنندگان لوازم خانگی باید قبل از واردات، شرکت معتبر گارانتی و ضمانت را معرفی کنند و کالا باید از کشور مبدأ خریداری و به کشور وارد شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر