کمیاب‌ترین محصول اپل تا چند روز دیگر به مزایده‌ گذاشته می‌شود

عصر کالا- اپل اساسا همه کار کرده است؛ این شرکت زمانی لباس هم تولید می‌کرده.

کمیاب‌ترین محصول اپل تا چند روز دیگر به مزایده‌ گذاشته می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، اپل از اواسط دهه‌ی هشتاد تا اوایل دهه‌ی نود میلادی، لباس‌های مختلفی تولید می‌کرد که بیشتر مخصوص طرفداران این برند بود. این لباس‌ها آن‌قدر از مد زمان خودشان عقب بودند که کسی هم غیر از طرفداران اپل آن‌ها را نمی‌خرید. به همین دلیل است که کسی این لباس‌ها را نپوشیده و در حال حاضر، می‌توان آن‌ها را به عنوان آیتم‌های کلکسیونی و نو پیدا کرد. اخیرا یکی از کتانی‌های اپل، که یکی از کمیاب‌ترین لباس‌های تولید این شرکت است، به مزایده گذاشته شده است. کتانی اپل با قیمت پایه‌ی 15 هزار دلار از روز 11 ژوئن به مزایده گذاشته خواهد شد.

    این کتانی‌های قدیمی، لوگوی سابق رنگین کمان اپل را روی خودشان دارند و بسیار کمیاب هستند. این کتانی‌ها از مرحله‌ی نمونه‌ی اولیه خارج و هیچ وقت تولید انبوه نشدند؛ طوری که فقط کارمندان اپل آن‌ها را داشتند. این کتانی‌ها که نو هم هستند و قرار است برای مزایده گذاشته شوند، از نظر کمیاب بودن تفاوت زیادی با یک اسب تک‌شاخ یا لپرکان‌های ایرلندی ندارند.

    کسانی که حاضر باشند برای جمع‌آوری محصولات مختلف اپل پول‌های هنگفت پرداخت کنند، کم نیستند. در نتیجه پیش‌بینی می‌کنیم این کتانی با قیمت بالایی به فروشد برسد.

    کتانی اپل فعلا در دست شرکت Heritage Auctions است که مزایده برگزار می‌کند. این شرکت ارزش کتانی‌های اپل را 30 هزار دلار تخمین زده است.

    سال گذشته، ژاکت چرم استیو جابز در یک مزایده به قیمت 22 هزار دلار به فروش رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر