عجیب ترین لوازم خانگی و الکترونیکی دنیا

عصر کالا- از زمان توسعه و جهش لوازم خانگی، برخی از لوازم خانگی های عجیب و خارق العاده در سرتاسر جهان برای دکوراسیون خانه ها استفاده می شود.

عجیب ترین لوازم خانگی و الکترونیکی دنیا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، از زمان توسعه و جهش لوازم خانگی، برخی  از لوازم خانگی های عجیب و خارق العاده در سرتاسر جهان برای دکوراسیون خانه ها استفاده می شود. در این مطلب  به معرفی تعدادی از شگفت انگیز ترین لوازم خانگی های جهان پرداخته ایم.

     

    استریو در کیف دستی

    در طی دهه 1970، بوهسی «Bohsei» یک سیستم پخش صدا اختراع کرد که در داخل یک کیف دستی قرار می گرفت.این استریو از یک پخش کننده کاست ، رادیو AM/FM و اسپیکر تشکیل شده بود.علاوه بر آن، این استریو به یک میکروفن و سیستم های دیگری نیز مجهز بود که در آن زمان یک وسیله الکترونیکی کاملا پیشرفته به حساب می آمد.

    ماشین ظرف شویی به اندازه جعبه نان

    ماشین ظرف شویی کولستون «Colston» در دهه 1950 ساخته شد و تنها ماشین ظرف شویی به اندازه جعبه نان بود که برای آپارتمان های آن زمان بسیار ایده ال به نظر می رسید.

     

    گاز به همراه تخته خرد کن

    این ابتکار جالب به دلیل راحت تر کردن آشپزی، از هر وسیله جدیدی در دهه 1950 پرفروش تر بود.تاپن «Tappen» به تعداد محدودی نزدیک به 40 عدد از این گاز فو ق العاده ای را تولید کرد که در بالای این گازها فر نیز تعبیه شده بود.همچنین این گاز به یک کشو برای خرد کردن سبزیجات نیز مجهز شده بود.

    تماس تصویری

    ترکیب تلفن و تلویزیون از جمله ایده های بود که مورد آزمایش قرار گرفت.اما به دلیل وزن سنگین ،قیمت بالا و تداخل صدا با موفقیت همراه نشد .

    ساید بای ساید1950

    یکی از بهترین یخچال ها موجود در دهه ی 1950، یخچال «Kelvinator Foodarama» بود.این یخچال مستقل با طراحی کلاسیک، از دو درب راست و چپ (فریزر/یخچال) تشکیل شده که در این طراحی جای مستقلی برای تخم مرغ، کره و آب میوه نیز تعبیه شده بود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر