چرا ماشین لباسشویی سامسونگ، یک انتخاب درست است؟

عصر کالا- سامسونگ در تولید لوازم خانگی و به ویژه ماشین های لباسشویی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده می کند. به این ترتیب توانسته است راحتی و آرامش بیشتری را برای کاربران لوازم خانگی سامسونگ فراهم کند.

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ، یک انتخاب درست است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، مثلا در برخی از مدل های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ، کشویی که مخصوص مواد شوینده و ضدعفونی کننده باشد وجود ندارد. در عوض، کافی است تا محفظه پخش کننده داخلی را از مواد پاک کننده و یا نرم کننده پر کنید. ماشین نیز بر اساس وزن لباسی که به داخل آن ریخته شده ، مقدار مناسبی از شوینده را مصرف می کند.

    ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند این مواد پاک کننده را تا حدود یک ماه نیز نگه دارد. این بدان معناست که اغلب مواقع می توانید فقط لباس ها را به داخل ماشین بیندازید و نیازی به ریختن مواد پاک کننده ندارید.
    اغلب ماشین های لباسشویی سامسونگ با استفاده از گوشی همراه( اندروید یا iOS) و بر روی شبکه وای فای یا اینترنت، قابل کنترل هستند.
    برای مثال می توانید لباس های خود را داخل ماشین بریزید و آن را به گونه ای تنظیم کنید که قبل از بازگشت شما به خانه روشن شود. به این ترتیب لباس های شما تا ساعت های طولانی به صورت مرطوب در ماشین باقی نمی ماند.
    این اپلیکیشن به شما می گوید که چه مدت از زمان فعالیت ماشین باقی مانده و آیا الان نیازی به بلند شدن و آویختن لباس ها دارید یا خیر.
    این دسته از ماشین لباسشویی های سامسونگ، حتی 10 کیلوگرم لباس را نیز با کیفیت بالایی می شویند و مصرف انرژی آنها هم بالا نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر