مردم فریب نخورند؛

گارانتی‌ VIP تقلبی است

عصر کالا- تعدادی از فروشگاه‌ها که خود را نماینده رسمی یک شرکت معرفی می‌کنند با ارائه گارانتی‌های متفرقه تحت عنوان گارانتی VIP اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند.

گارانتی‌ VIP تقلبی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، بسیاری از تولیدکنندگان کشور در سال جاری با افزایش هزینه‌های تولید درخواست افزایش قیمت ها را مطرح کرده‌اند. اما این امر در حالی عنوان شده که بازار هنوز رونقی نداشته و هر کس با ارائه تخفیف‌هایی در صدد فروش انواع محصولات خود است.

    به عنوان نمونه در حال حاضر بازار خرید وفروش لوازم خانگی با رونقی زیادی مواجه نیست  و هر کس بنا به نیاز خود اقدام به خرید کالا می‌کند. با این وجود برخی از فروشندگان به صورت خود مختار اقدام به افزایش قیمت‌ها کرده‌اند این در حالی است که بنا به گفته مسؤلان اتحادیه لوازم خانگی در سال جاری هیچ مجوز افزایش قیمتی برای شرکت‌های لوازم خانگی صادر نشده است.

    فعالان بازار لوازم خانگی به مردم توصیه می‌کنند در زمان خرید هرکالا لیست قیمتی شرکت‌ها را  به همراه گارانتی مشاهده و سپس اقدام به خرید نمایند. بعضاً دیده شده تعدادی از فروشگاه‌ها که خود را نماینده رسمی یک شرکت معرفی می‌کنند با ارائه گارانتی‌های متفرقه تحت عنوان گارانتی VIP اقدام به فروش انواع محصول می‌کنند در حالی که آنها نماینده رسمی نبوده و این گارانتی‌ها هم فاقد ارزش قانونی است.

    همچنین برخی دیگر از فروشندگان نیز در قالب مصرف کننده کالاها را خریداری و با اضافه کردن سود و ارائه گارانتی متفرقه اقدام به فروش انواع محصولات لوازم خانگی می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر