جاروبرقی سامسونگ، با یک فرمان صوتی به خدمت شما می آید

عصر کالا- سامسونگ قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ همه محصولات لوازم خانگی خود را به ویژگی های هوشمند مجهز کند.

جاروبرقی سامسونگ، با یک فرمان صوتی به خدمت شما می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، از جمله این ویژگی ها می توانیم به هوش مصنوعی(AI) بیشتر و ویژگی تشخیص صدا اشاره کنیم.
    غول بزرگ کره جنوبی اعلام کرد قابلیت اتصال به اینترنت را در تمام محصولات لوازم خانگی سامسونگ افزایش می دهد و تجربه کاربران در مورد استفاده از دستگاههای هوشمند را ارتقا می دهد تا ارزش افزوده آنها نیز بیشتر شود.

    سامسونگ قصد دارد سه تکنولوژی اساسی و مهم را در تمام محصولات خانگی خود به کار ببرد که عبارتند از: تکنولوژی تشخیص صدا، پلتفرم اتصال به اینترنت و Cloud.
    سامسونگ قبلا هم از تکنولوژی تشخیص صدا بر اساس هوش مصنوعی برای یخچال فریزرهای Family Hub استفاده کرده و در حال حاضر نیز کاربران این یخچال فریزهای سامسونگ می توانند از یخچال فریزر خود برای دریافت دستور آشپزی و حتی ارسال سفارش به سوپرمارکت استفاده کنند.
    در آینده نزدیک کاربران می توانند جاروبرقی سامسونگ را به آشپزخانه صدا بزنند و یا با استفاده از یخچال فریزر سامسونگ، ماشین لباسشویی را روشن یا خاموش کنند.
    پلتفرم اتصال به اینترنت سامسونگ نیز این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا محصولات خانه هوشمند را تنها از طریق یک اپلیکیشن، کنترل کنند. سامسونگ در حال حاضر نیز روتر Connect Home Wi-Fi را برای کنترل بیش از 120 محصول به کار می برد که می توان آن را با SmartThings همگام سازی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر