برگزاری المپیاد ملی مهارت های خدمات فنی حوزه لوازم خانگی

عصر کالا- المپیاد ملی شناسایی و ارتقاء مهارت های خدمات فنی حوزه لوازم خانگی و با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور با مشارکت ده ها تکنیسین جوان و در سه گرایش فنی برگزار شد.

برگزاری المپیاد ملی مهارت های خدمات فنی حوزه لوازم خانگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از روزنامه جهان اقتصاد، این المپیاد با توجه به  ضرورت بالا بردن مهارت کارگران و جدی گرفتن موضوع مهارت افزایی در سه گروه اصلی؛ ” لوازم خانگی” ” لوازم صوتی و تصویری” و ” سیستم های برودتی و حرارتی” برگزار شد.

    در این المپیاد که در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شد 1900 نفر  با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 45 نفر حائز رتبه های برتر شدند.

    رقابت نهائی بین این 45 منتخب برگزار و در نهایت نفرات اول تا سوم هر یک از حوزه های این المپیاد انتخاب شدند و علاوه بر دریافت جوایز نفیس، راهی المپیاد جهانی شدند.

    در این رویداد علاوه برحضور حداکثری تکنسین های فنی سازمان و نهادهای مختلف دولتی، تکنسین های آزاد و بخش خصوصی رشته های تاسیات برودتی و حرارتی، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری نیز حضور و مشارکت داشتند.

    بی شک نگهداری مناسب و آموزش روش صحیح  استفاده از اقلام سرمایه ای، علاوه بر اینکه عمر بهره برداری استفاده از محصول را بالا می برد باعث کاهش هزینه ها شده و به نوعی به اقتصاد خانواده کمک می کند.از سوی دیگر ارتقاء مهارتهای تولید، نصب و راه اندازی محصولات تولیدی داخلی، علاوه بر افزایش حس اعتماد به نفس کارگران تولید، موجب افزایش سطح کیفی محصولات داخلی شده و گامی عملی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارتقاء تولیدات داخلی محسوب می شود.

    المپیاد ملی شناسایی و ارتقاء مهارت های خدمات فنی با اهدافی چون شناسایی استعدادهای برتر و تامین اشتغال آتی برای جوانان راغب به کار در این حوزه، آشنایی با جدیدترین روش های ارائه خدمات فنی و همچنین آموزش و ارتقاء توانمندیهای افراد منتخب جهت حضور موفق درالمپیاد مهارت جهانی, سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر