مدیرعامل شستا اعلام کرد

ارائه تسهیلات تامین‌اجتماعی به بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی

عصر کالا- مدیرعامل شستا از طی فرآیند تاسیس یک شرکت سرمایه‌گذاری و ارائه آن از طریق بورس خبر داد و گفت: سبد خوبی از سهام این شرکت که از طریق بورس ارائه می‌شود، در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

ارائه تسهیلات تامین‌اجتماعی به بازنشستگان برای خرید لوازم خانگی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مرتضی لطفی با بیان اینکه یک شرکت سرمایه گذاری در حال راه‌اندازی و تاسیس است اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا بخشی از سهام خود را در این شرکت در سبدی قرار دهیم و به بازنشستگان ارائه کنیم.

    وی افزود: دریافت سهام این شرکت سرمایه‌گذاری اختیاری است و بازنشستگان  در خرید سهام اختیار دارند، البته طوری  برنامه‌ریزی می‌کنیم که سهم خوب و قابل سوددهی باشد. هنوز مذاکره را با تامین اجتماعی شروع نکردیم ولی فرایند تاسیس صندوق را انجام دادیم که اکنون در بورس است و در حال شناسایی سهام هستیم.

    مدیرعامل شستا همچنین با اشاره به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت لوازم مصرفی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از تولید ملی اعلام کرده‌اند. با توجه به تغییر نرخ ارز و شرایط اقتصادی ایجاد شده، قیمت لوازم خانگی نیز افزایش یافته است. در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید لوازم خانگی هستیم زیرا گرایش و استقبال مردم هم بالا رفته است.

    لطفی ادامه داد: در گذشته به دلایل مختلف وضعیت مطلوب نبود اما اکنون امکان رقابت ما بالا رفته است. تهیه مواد اولیه عموما وصل به داخل است، اما ماشین آلات وارداتی هستند. تامین اجتماعی پذیرفته سه قلم کالای تولیدی کارخانه پارس شامل لباسشویی، یخچال و جاروبرقی را به بازنشستگان ارائه و به صورت اقساطی از حقوق آنها کسر و تسهیلاتی برایشان در نظر گرفته شود.

    وی افزود: 150 هزار دستگاه لباسشویی، یخچال و جاروبرقی را به خط تولید اضافه می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر