یخچال‌ Door-in-Door ال‌جی را بیشتر بشناسید

عصر کالا: اگر نگاهی به تغییرات سبک زندگی و لوازم خانگی جدید با قدیم بندازیم می بینیم که چقدر خواسته ها، رفتارهای خرید و نیازهای مشتریان تغییر کرده است. امروزه تمامی شرکت های مطرح دنیا به دنبال کشف نیازها و خواسته های مشتریان هستند تا بتوانند در محیط رقابتی امروز بهتر، سریع تر و با دقت عمل بیشتری زودتر از رقبا مشتریان را به خرید از محصولات خود ترقیب کنند.

یخچال‌ Door-in-Door ال‌جی را بیشتر بشناسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰
  • یخچال‌ Door-in-Door ال‌جی را بیشتر بشناسید
  • یخچال‌ Door-in-Door ال‌جی را بیشتر بشناسید
  • یخچال‌ Door-in-Door ال‌جی را بیشتر بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، اگر نگاهی به تغییرات سبک زندگی و لوازم خانگی جدید با قدیم بندازیم می بینیم که چقدر خواسته ها، رفتارهای خرید و نیازهای مشتریان تغییر کرده است. امروزه تمامی شرکت های مطرح دنیا به دنبال کشف نیازها و خواسته های مشتریان هستند تا بتوانند در محیط رقابتی امروز بهتر، سریع تر و با دقت عمل بیشتری زودتر از رقبا مشتریان را به خرید از محصولات خود ترقیب کنند. در این بین شرکت ال جی که همواره در ارائه محصولات جدید با تکنولوژی های جدید در بازار پیشتاز است برای اولین بار در دنیا از یخچال ساید بای ساید Door-In-Door خود رو نمائی کرد که مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت و آمار فروش بسیار بالائی را برای شرکت الجی فراهم کرد.

شما به عنوان بک مصرف کننده از یک یخچال چه انتظاری دارید؟ احتمالاً در پاسخ به این سوال مواردی مثل سرمای زیاد، جادار بودن، حفظ کیفیت مواد غذایی و البته دسترسی راحت به آنها را ذکر می‏کنید. این قابلیت‌ها معمولا در هر یخچال متغیر است، با این حال سری یخچال‌های ™Door-in-Door   ال‌جی توانسته‌اند هر آنچه از یک یخچال انتظار دارید را در بهترین حالت و البته در قالبی شیک و مدرن در اختیار شما بگذارند.

مشتریان همیشه به دنبال یخچالی‌ بوده‌اند که هم انرژی کم‌تری مصرف کند و هم آن‌ها بتوانند دسترسی آسان‌تری به محتویاتش داشته باشند. همین امر به‌تنهایی باعث شد فناوری جدیدی به بازار یخچال‌‌ها بیاید که آن را با نام Door-in-Door می‌شناسیم. فناوری‌ای که برای اولین بار توسط ال‌جی معرفی شد. این یخچال‌  Door-in-Door مجهز به یک درب دیگر روی درب اصلی یخچال است و مشتریان این محصول، می‌توانند تنها با فشار یک دکمه به سرعت و آسانی به مواد غذایی مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کنند. این فناوری از بدو تولد خود تاکنون مورد تحسین متخصصان قرار گرفته و مشتریان استقبال بی‌نظیری از این نوآوری کردند و آن را به عنوان یک استاندارد برای دسترسی سریع و مصرف کم به رسمیت شناختند.

حل مشکل باز و بسته کردن در یخچال

یکی از عادات قدیمی ما باز و بسته کردن در یخچال است که به این راحتی‌ها از سرمان بیرون نمی‌رود. عادتی که باعث هدر رفت سرمای یخچال و مصرف انرژی بالاتر آن می‌شود. بررسی ها نشان داده است که به طور میانیگین درب یخچال 79 بار در طول یک روز باز و بسته می شود.  به خاطر وجود قابلیت Door-in-Door در یخچال ال‌جی شما می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به آسانی به مواد غذایی و نوشیدنی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با وجود ال‌جی ™Door-in-Door تعداد باز و بسته کردن درب اصلی در طول روز به کم ترین اندازه می‌رسد. بدین ترتیب خروج هوای سرد تا 47.3% کاهش می‌یابد و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه باقی می‌مانند.

قفسه‌ها را مطابق میل خود بچینید

بسیاری از مواقع، وقتی می‌خواهیم مواد غذایی جدیدی به داخل یخچال اضافه کنیم، باید اندازه قفسه‌ها را در نظر گرفته و بر اساس آن تصمیم به خرید بگیرم. با این حال همیشه سایز این مواد غذایی بر وفق مراد ما نیست و مجبور می‌شویم از خیر آن بگذریم. در یخچال ال‌جی با یک امکان ساده این مشکل برای همیشه حل شده است. ابتدا اینکه فضای قفسه‌ها بسیار جادار طراحی شده است. با این حال اگر باز هم مواد غذایی نیاز به فضای بیشتری داشت باشند ارتفاع طبقات این یخچال قابل تغییر است و کار شما را بسیار راحت می‌کنند.

به‌علاوه همه این ویژگی‌ها ال‌جی یک ویژگی جالب و کاربردی دیگر نیز در سازمان‌دهی طبقات خود گنجانده است. یک “مینی‌بار” کوچک که به‌وسیله آن شما می‌توانید ظرف مورد نیازتان را روی سطح صاف آن قرار داده و در حالی که کنار یخچال ایستاده‌اید، نوشیدنی خود را داخل فنجان یا لیوان بریزید و دیگر زحمت حمل بطری‌های سنگین را به خود ندهید.

باز هم فضای بیشتر

اگر به مدل یخچال‌های دارای سیستم یخ‌ساز دقت کرده باشید متوجه می‌شوید که بخش اعظمی از فضای پشت در یخچال معطوف به مکان یخ‌ساز و قسمت‌های جانبی آن شده است. در این مدل از یخچال‌های ال‌جی این فضا نیز به‌صورت بهینه درآمده و یخ‌ساز باریکی در داخل درب اصلی تعبیه شده است. این طراحی خاص باعث شده تا فضای زیادی ( حدود 10 لیتر) برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما قرار بگیرد و بتوانید حجم زیادی از مواد غذایی کم حجم نظیر تخم‌مرغ، پنیر و یا ژامبون  و… را در آن ذخیره کنید.

حداقل مصرف و سر و صدا

خارج از فناوری‌هایی مثل Door-in-Door ، این یخچال‌ مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است که ذخیره انرژی را تا 32% افزایش، سر و صدای ناشی از موتور را تا 25% کاهش می‌دهد. فناوری به کار رفته در ساخت این موتورها به حدی قابل اطمینان است که ال‌جی آن را تا 10 سال ضمانت کرده است.

سرد همراه با رطوبت زیاد هوا

بسیاری از مواد غذایی بخصوص میوه‌ها و سبزی‌ها در مدت زمان نگهداری در یخچال کم‌کم طراوت خود را از دست داده و به‌سوی نابودی می‌روند. در سری Door-in-Door ال‌جی برای این مشکل راه‌حل جالبی در نظر گرفته شده است. یک کشوی مخصوص برای میوه‌ها و سبزی‌ها در معرض آسیب که با قابلیت Moist Balance Crisper بیش از 200 درصد رطوبت بیشتری برای این‌گونه مواد غذایی فراهم می‌کند و مانع از دست رفتن تازگی آنها می‌شود.

طراحی بسیار زیبا

ال جی سعی کرده است در کنار تمامی موارد بالا زیبایی را هم در محصولات خود فراهم کند به گونه ای که یخچال شما با طراحی آشپزخانه شما هماهنگی کاملی داشته باشد و زیبایی محیط شما را چنین برابر کند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر