انبار لوازم خانگی در اصفهان لو رفت

عصر کالا- کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بازرسی از انباری در یکی از مناطق شهر اصفهان یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف کردند.

انبار لوازم خانگی در اصفهان لو رفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برنا، سرهنگ ستار خسروی گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی یک محموله لوازم خانگی خارجی دریک انبار و اینکه مالک آنجا قصد توزیع آنها را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت .

    وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضائی یک اکیپ ویژه از کارآگاهان به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته 167 قلم لوازم خانگی خارجی شامل 41 عدد اجاق گاز، یک دستگاه ماشین اتوماتیک اسپرسو، چهاردستگاه اجاق ماکروویو ،یک دستگاه بخار پز،چهار دستگاه توستر – هفت فر ،12 دستگاه آبگرمکن برقی ،13 دستگاه جارو برقی ،13 دستگاه چرخ گوشت ،6 دستگاه ماشین لباسشویی ،16 عدد میز اتو، 9 دستگاه یخچال ، 29 ماشین ظرفشویی، چهار ماشین خشکشویی و هفت هود آشپزخانه کشف شد.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک انبار مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد ادامه داد: کالاهای کشف شده که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام شده توقیف و انبار پلمب شد.

    سرهنگ خسروی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد به مالکان انبارها و منازل استیجاری هشدار داد ، از انبار و دپوی کالاهای خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی بپرهیزند ، منازل مسکونی خود را به افرادی که قصد دارند از آن به عنوان انبار استفاده کنند اجاره ندهند و در صورت کشف کالای قاچاق در منزل یا انبار مالک آنجا می بایست پاسخگو باشد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر